מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות אלומיניום מהוות תחליף לדלתות העץ המסורתיות. לדלתות אלומיניום מראה שונה מאוד מזה של דלתות עץ. עצם היותן עשויות ממתכת מקנה לדלתות מראה מתכתי, חלק ומודרני יותר. דלתות אלומיניום קיימות בעיצובים ולמרות השימוש במתכת היכולת ליצור דלתות ייחודיות היא גדולה מאוד.
דלתות אלומיניום יכולות לכלול חלונות, ישנן דלתות בהן המבגרת היא מאלומיניום כאשר על בסיס המסגרת מותקנות חתיכות זכוכית. מסגרת האלומיניום משמשת כפרופיל של הדלת.
השימוש במתכת מקנה לדלתות האלומיניום מראה מודרני מחד וגם מראה אותנטי וטבעי מאידך. למרות השימוש במתכת שהיא קרירה יחסית לעץ מבחינת תחושה ואוירה האלומיניום משרה אוירה טבעית מסיומת ולא מנוכרת לחלוטין.
דלתות אלומיניום קיימות גם במגוון צבעים. מגוון זה של צבעים כפוף לאילוצים באשר לאפשרויות הצביעה והעיבוד של המתכת אולם ברמה עקרונית ניתן לצבוע את המתכת בצבעים רבים.
דלתות האלומיניום עמידות גם בפני קורוזיה ולא מחלידות. דלתות אלומיניום קלות לתחזוקה ויחד עם זאת מספקות הגה טוב בכניסה לבית.
דלתות אלומיניום מעוצבות מגיעות גם בגדלים שונים. ניתן למצוא דלתות כניסה הכוללות דלת כפולה מאלומיניום. דבר שמקנה לכניסה לבית או למשרד נופך יוקרתי.
דלתות אלומיניום משמשות בעיקר כדלתות כניסה לבית ולא כדלתות פנים. ייתכן ובתוך הבית השימוש בדלתות אלומיניום יוצר ניכור כלשהו. דבר זה לא שולל את השימוש בדלתות פנים מאלומיניום על ידי מי שאוהבים את סוג העיצוב הזה.
כאשר באים לבחור דלתות כניסה לבית מתעוררת הדילמה האם לבחור בדלת עשויה עץ או בדלתות אלומיניום. יש יתרונות וחסרונות לכל אחד מסוגי הדלתות. אולם טכניקות הייצור והאיכות הקיימות היום בענף הדלתות הופכות את הדבר בעיקר להעדפה וטעם של הלקוח וכמובן שגם שיקולי מחיר משחקים תפקיד בבחירת הדלתות.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009