מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

גדרות במבוק. במבוק הוא צמח נפוץ במקומות רבים. קני הבמבוק גדלים בקרבת מקורות מים. במבוק הוא צמח יפה ומיוחד וקני הבמבוק משווים למוצרים העשויים מהם מראה ייחודי. הבמבוק נפות מאוד במזרח אסיה שם הוא משמש ליצירת מוצרים שונים.
במבוק הוא חומר גמיש, קליל ובעל מראה טבעי. השימוש בבמבוק לגדרות מתאים יותר לגדרות פנימיות ולמחיצות. הבמבוק הוא לא חומר קשיח במיוחד ולכן מתאים יותר לגדרות המפרידות בין חללים בגינות או באולמות.
גדרות במבוק מספקים פתרון מצוין לשמירה על הפרטיות וגם מבחינה עיצובית היופי הייחודי של גדרות הבמבוק משווה לגינה מראה דקורטיבי ומיוחד.
גדרות במבוק עשויות למעשה מקני במבוק המחוברים יחדיו ע"י חוטי ברזל המושחלים ביניהם. כך ניתן ליצור גדרות במבוק באורכים ובגבהים שונים לפי העדפת הלקוח ולפי צרכיו. ישנם במבוקים בגוונים שונים מעצם היותו של הבמבוק חומר טבעי. גדר הבמבוק יכולה להיות עשויה גם מסוגי במבוק שונים, ניתן לבחור בין גדרות עמידות יותר, גמישות יותר וכו'.
מחירן של גדרות הבמבוק נמוך יחסית לגדרות אחרות. הגדרות עשויות בעיקר מבמבוקים ומלאכת ההתקנה של גדרות הבמבוק פשוטה למדי ויכולה להיעשות באופן עצמאי ע"י כל אחד בביתו או במקום אחר. גדרות הבמבוק גם קלות יחסית לתחזוקה ולטיפול ואם נדרש להחליפן לא צריך לעשות זאת בעלות גבוהה.
מבחינה דקורטיבית גדרות הבמבוק מעניקות לגינה מראה טבעי, נעים וקליל ונותנות גן נופך של אוירה אוריינטלית של המזרח הרחוק.
לסיכום, גדרות הבמבוק הן מוצר דקורטיבי, המשווה לגינה מראה טבעי ונעים נוסף על כך גדרות הבמבוק זולות יחסית וקלות לתחזוקה ולהתקנה לעומת גדרות העשויות מחומרים אחרים. אם חפצתם בגדרות יפות, טבעיות ולא יקרות אשר קל להרכיב אותן, גדרות במבוק עשוי להיות פתרון טוב בעבורכם
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009