מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ברזל היא המתכת השימושית ביותר. חלק הארי מהתכות המופקות בעולם הן עופרות ברזל. הברזל לא קיים על פני כדור הארץ במצבה הטהור אלא רק בתרכובות. כשליש מהרכבו של כדור הארץ הוא ברזל. הברזל משמש במגוון תחומים מבניית אניות ועד לבניית בנינים.
ברזל מגיע לשימוש בסגסוגות שונות כאשר הנפוצה ביותר ביניהן היא הפלדה. ברזל משמש במוצרים ובבנים רבים. בתחום הבנייה משמש הברזל לבניית יסודות הבניין ועד לבניית מעקות בתוך הבית.
הברזל הוא למעשה המתכת שבה נעשה השימוש הרב ביותר מבין כל המתכות הקיימות. כאמצעי דקורטיבי במוצרים בפנים הבית ניתן למצוא את הברזל במעקות למדרגות, בידיות ובדלתות.
הרכבים שונים של חומרים מכילים ברזל בשיעורים שונים ובכך נוצרים חומרים חדשים שלהם תכונות מגוונות מבחינת חוזק, צבע, גמישות, עמידות, מוליכות חשמלית וכו'.
השימוש בברזל כבסיס ושלד למבנים בחל באמצע המאה ה-19, עד אז בניינם ומבנים אחרים היו נבנים מלבנים בתהליך יקר וקשה יותר.
כיום עם התפתחותן הכלכלית של מדינות אסיה ובעיקר סין והודו הדרישה לברזל לבנייה ולתשתיות הולכת וגוברת באופן חסר. תהליך זה הביאו את מחירו של הברזל לשיא היסטורי ומדינות שלהם עופרות ברזל בכמויות גדולות כגון אוסטרליה ומדינות דרום אמריקה זכו להכנסות גבוהות ביותר כתוצאה ממכירת הברזל לסין ולהודו.
תהליך של דרישה הולכת וגוברת לברזל הולך להמשך בשנים הקרובות עם תנודתיות משתנה באשר למחירי הברזל. למחיר הברזל השפעה על מחירי הדיור ועל מוצרים נוספים. שלדים של בניינם מכילים כמויות גדולות של ברזל ולכן עלייה במחירי הברזל מביאה גם לעלייה מסוימת במחירי הדירות.
לסיכום, ברזל היא המתכת השימושית והנפוצה ביותר על פני כדור הארץ ומשמשת במוצרים רבים בתחומים שונים.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009