מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

בטחון הוא אולי הצורך הבסיסי והקיומי ביותר עבור האדם. בטחון הוא אחד הצרכים הקמאים ביותר ובטחון אישי מהווה בעצם את התחושה הבסיסית ביותר המאפשרת התפתות אנושית. הצורך להתגונן כל הזמן ולדאוג לבטחון לא משאיר פנאי רב לדברים אחרים. כיום, תושבי המדינות המפותחות בעולם המודרני נהנים מבטחון אישי גבוה בהרבה מבעבר.
תחושת הבטחון היא חשובה ביותר ליצירת חברה מודרנית. הקניית בטחון אישי מאיומים מחוץ למדינה ומאיומים פנימיים היא אולי הדבר המרכזי שאותו אמורות מדינות לספק לאזרחיהן. בעולם של היום עם צמצום תפקידן של המדינות בחיים הציבוריים, בטחון הוא דבר חשוב ביותר ומהווה את האינטרס בראשון במעלה של כל מדינה.
מעבר לכך הבטחון האישי של האזרחים בתוך המדינה והגנה מאיומים פנימיים כגון פשע ואלימות לסוגיה מוטלת על כוחות השיטור ובטחון הפנים באותה מדינה. ישנם מקומות בהם רמת הבטחון האישי לפחות בהיבטים של שמירה על קניין ורכוש לא גבוה ועל כן נדרשים האזרחים להתקין מערכות מיגון לסוגיהן כדי לחזק את תחושת הבטחון האישי.
כיום מלאכת הבטחון בתוך המדינה נעשית ע"י גורמים פרטיים כגון חברות אבטחה למיניהם יחד עם כוחות אכיפת החוק של המדינה. בטחון אישי נתפס כיום כזכות בסיסית שתפקיד המדינה לדאוג לקיומה. בכדי להגדיל את רמת הבטחון האישי ניתן לנקוט בכמה צעדים הן ברמה המערכתית והמדינתית והן ברמה האישית.
צעדים ברמה המערכתית כוללים אספקטים של חינוך המתחילים כבר בגיל צעיר כמו גם הגברת אלמנטים של אכיפה כגון חיזוק כוחות אכיפת החוק ומערכת המשפט. יצירה אוירה פחות סובלנית כלפי אלימות ופגיעה בבטחון האישי של אזרחים.
מעבר לאמצעים המערכתיים יכולים אנשים פרטיים לדאוג להגברת הבטחון האישי. מבחינת הבטחון בבית ניתן להתקין מערכות מיגון למיניהן כולל אזעקה, מצלמות במעגל סגור וכו'.

 גם בבתי עסק, איכות השירות נמדדת ברמת הטכנולוגיה והחוכמה שהיא מביאה - כמו לדוגמא שירותי מענה אנושי לעסקים יכולים להוות לא פעם שדרוג משמעותי בשירות ולהפוך את כל העסק לחכם יותר ויעיל הרבה יותר.

 
מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009