מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ארכיטקטים הם אנשים העוסקים במקצוע הארכיטקטורה. ארכיטקטים עוברים הכשרה אקדמית ארוכה בת חמש שנים במהלכה הם לומדים לעצב, לתכנן ולבנות מבנים. ארכיטקטים מקבלים הכשרה בתחומים של הנדסת הבניין כלומר מהפן הטכני של הבנייה והכשרה בתחום העיצוב והאומנות. הכשרה זו שמה את הארכיטקטים על קו פרשת המים בין האמונות לבין הטכניקה המעשית של תכנון ובניית מבנים.
ארכיטקטים מקבלים הכשרה דומה ויכולות דומות בפן הטכני ובפן העיצובי באות ליד ביטוי הנטיות האומנותיות של כל ארכיטקט. ישנם ארכיטקטים המחוברים יותר לצד האומנותי והעיצובי של המקצוע וישנם כאלה שפועלים טוב יותר בצד הטכני.
משרדי ארכיטקטים מאגדים בתוכם מספר בעלי מקצוע מהתחום. המשרדים מקבלים על עצמם פרויקטים שונים והארכיטקטים מבצעים אותם מכל האספקטים של תהליך הבנייה. משרדי ארכיטקטים שונים פועלים על פי קווים אומנותיים שונים.
ארכיטקטים הם בעלי מקצוע רב גוניים, מעיין אומנים שפועלים תחת מגבלות המציאות. לא ניתן לתכנן מבנה המנותק לחלוטין מחוקי הבנייה והעיצוב. בעולם הארכיטקטורה ישנם זרמים שונים השואבים את השראתם ממקורות רבים ומגוונים. כפועל יוצא מכך קיימים משרדי ארכיטקטים הפועלים על פי עקרונות עיצובים שונים.
אם יתנו למספר ארכיטקטים לתכנן ולעצב מבנה מסוים, כל אחד מהארכיטקטים יביא רעיון שונה וסקיצה שונה לאותו המבנה. כל אחד מביא את תפיסת עולמו ואת הדברים שמעניינים אותו לתוך הפרויקט הספציפי. כיום למשל נראה ארכיטקטים רבים עוסקים באספקטים של בנייה ירוקה ואיכות הסביבה ולכן נראה ביטוי לכך בפרויקטים רבים. אם כפרויקט שמיעוד להיות "ירוק" לחלוטין שזהו דהר לא נפוץ ועל לפרויקטים סטנדרטיים שמכילים אלמנטים ירוקים שמטרתם למשל לחסוך באנרגיה, להפחית בזיהום וכו'.
ארכיטקטים הם בעלי מקצוע המתפתחים יחד עם התפתחות הטכנולוגיה ומקורות השראה נוספים. יש התפתחות של הארכיטקטים יחד עם התפתחותם של אלמנטים טכניים ושל מקורות השראה אמנותיים שונים.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009