מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ארכיטקט הוא בעל מקצוע האמון על תכנון מבנים לסוגיהם. מבתים פרטיים, למבני משרדים, קניונים, חנויות, שדות תעופה וכו'. ארכיטקט עובר הכשרה הכוללת לימודים ארוכים, בד"כ בני חמש שנים עד לקבלת התואר ארכיטקט המאפשר לעסוק במקצוע הארכיטקטורה. במהלך לימודיו נחשף הארכיטקט לאספקטים השונים של תהליך התכנון והבניה במה שאמור לאפשר לו בסופו של דבר תכנון מבנה על כל גווניו.
ארכיטקט מלווה כל פרויקט בנייה או שיפוץ וחידוש של מבנים וחללים. לארכיטקט הבנה הן בצד הטכני והן בצד העיצובי והנדסת האנוש של החלל. ארכיטקט הוא בעל מקצוע העומד ועובד בתפר שבין אומנות לבין פרקטיקה. ישנן יצירות אדריכליות, מבנים למיניהם, שהם למעשה יצירות אומנות בהיקף גדול. יחד עם זאת על הארכיטקט לתכנן מבנה שישרת את הצרכים של האנשים שהולכים לשכון בו ואת הפונקציה שלשמה הוא נבנה.
ארכיטקט בכובע האומנותי והעיצובי שלו מחזיק בדרך כלל בקו ייחודי בדומה לאומנים מסוגים שונים. ייתכן והדבר לא נכון לגבי כל הארכיטקטים אך נכון לפחות לחלקם. לכן כאשר דנים בפרויקט בנייה או שיפוץ על הפרק ועוסקים בבחירת ארכיטקט חשוב להביא בחשבון את האג'נדה העיצובית של הארכיטקט ואת היצירות שיצר בעבר.
ארכיטקט מלווה את הפרויקט מתחילתו ועד סופו ולכן חשוב שתהיה כימיה בין הלקוח לארכיטקט, לארכיטקט השפעה גדולה על התוצר הסופי ולכן חשוב לשדר על אותו גל. לפני תחילת פרויקט עם הפנייה לארכיטקט והצגת הדרישות הוא יתפנה להכנת תוכנית ראשונית המהווה בעצם רעיון כללי לפרויקט. עם הרעיון הזה נראה ללקוח יתקיימו פגישות נוספות ותילקח החלטה אם לעבוד יחד.
ארכיטקט הוא בעל מקצוע יוצא דופן מבחינת זה שהוא אחראי לפנים רבים של תהליך התכנון והבנייה הוא משרטט את הקווים הכללים לפרויקט ולכן חשוב להשקיע את הזמן במציאת הארכיטקט המתאים לפרויקט שלכם.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009