מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אינטרקום הוא בעצם מערכת תקשורת פנימית. מערכות אינטרקום נפוצות בבתים משותפים בהם יש מספר דיירים. הדיירים משתמשים באינטרקום בכדי לתקשר עם אנשים הבאים לבקר ומעוניינים להיכנס לבית המשותף. מערכות האינטרקום מאפשרות סינון של הנכנסים לבניין ושל פתיחת דלת הבניין לבאים. כיום מערכות האינטרקום מפותחות יותר ועבר שינויים במהלך השנים.
מערכות אינטרקום קיימות כיום גם לשימוש בבתים פרטיים ואף בדירות. מערכות אינטרקום מאפשרות פתיחה של דלת הבית ללא צורך לגשת פיזית אל הדלת. קיימות כיום מערכות אינטרקום המחוברות לטלפון הביתי וכאשר מישהו לוחץ על פעמון האינטרקום ניתן לפתוח את הדלת תוך שימוש בלחצני הטלפון.
פיתוח נוסף של מערכות אינטרקום הוא מערכות אינטרקום בהן משלובות מצלמות. שילוב המצלמה במערכת האינטרקום מאפשר לראות מי מצלצל באינטרקום ובדלת ולהחליט עם לפתוח את הדלת. מערכת אינטרקום שכזו מאפשרת בטחון מוגבר כי ניתן להשתמש במצלמה בכדי לראות מי נמצא ליד הדלת.
מערכות האינטרקום הן נוחות לשימוש וחוסכות הליכה לדלת מעבר לכך מערכות האינטרקום מקנות בטחון מוגבר. קיימות מערכות אינטרקום מעוצבות ומשולבות במצלמה. מערכת אינטרקום עם פאנל אלומיניום תראה כחפץ דקורטיבי.
מערכות אינטרקום מתאימות לשימוש בבתים משותפים ולמעשה הן נחשבות לסטנדרט כבר שנים רבות. החידוש של השנים האחרונות הוא השימוש במערכות אינטרקום בבתים פרטיים. התפתחות הטכנולוגיה וירידת מחירן של מערכות האינטרקום הפכו אותן לברות השגה עבור משפחות רבות.
בשוק קיימות חברות רבות העוסקות באבטחה ביתית ובמערכות תקשורת ועוסקות במכירה ובהתקנה של מערכות אינטרקום, הן לאבטחה והן לשימוש כמערכת תקשורת לנוחות. חשוב לבחור את מערכת האינטרקום הנכונה מבחינת עלות, התקנה ואחריות.
מחירן הלא גבוה מאפשרות התקנת מערכות אינטרקום בבתים רבים ואם ברצונכם במערכת נוחה המגבירה את האבטחה כדאי לכן לשקול התקנת מערכת אינטרקום.

רמת התקשורת וההתקשרות השתדרגה לא רק במגזר הפרטי אלא גם במגזר העסקי. כיום ישנם שירותים מובילים בתחום מענה אנושי ומענה טלפוני אשר מסוגלים לשדרג את צורת ההתקשרות של בית העסק והלקוח.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009