מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

כיום ישנם איזורים ברחבי הארץ בהם מתחרשות פריצות רבות. ישנם מקומות שהם מועדים יותר לפורענות כגון בתים צמודי קרקע, בתים בקומות נמוכות וכו'. על מנת לצמצם את הסיכוי לפריצה ופעמים רבות לפפי דרישת חברת הביטוח מותקנות אזעקות. תחום האבטחה הביתית והאזעקות לסוגיהן מפותח מאוד. כיום שינן מערכות טלוויזיה במעגל סגור בעלות לא גבוה, ישנן אזעקות מסוגים שונים המחוברות למוקדים המזעיקים סייר במקרה של חשש לפריצה וכו'.
האזעקות המקובלות הנמצאות בבתים רבים כיום הן למעשה מערכת אזעקות הכוללת מספר גלאים בדרך כלל בכל חדר אשר עם הפעלתה נעשית גישה לשינויים בנפח בחדרים. אם אחד הגלאים מגלה שינוי בנפח מופעלת האזעקה. לעתים מדובר רק בצליל אזעקה מחריש אוזניים ולעתים מחוברת מערכת האזעקה למוקד אשר מזעיק סייר למקום.
סוג נוסף של אזעקות היא מערכת הכוללת מספר גלאי תנועה הכוללים חיישן אינפרא אדום. אזעקות אלו מזהות תנועות מחלונות, וילונות וכו' ומתריעות מפני חשש לפריצה. גם מקרה זה ייתכן שהאזעקות יגרמו לשמיעת צליל אזעקה בלבד או להזעקת סייר ממוקד.
אלמנט נוסף אשר לשפר את המענה הניתן ע"י אזעקות הוא חידושים בתחום טכנולוגיית האבטחה הכוללים מכלים המכלים חומרים שונים המחוברים למערכת האזעקות ומפרישים עם הישמע האזעקות חומר אשר אמור לנטרל את הפורץ. מדובר בחומרים לא קטלניים אלא מסוגו של הגז מדמיע אש מטרתם לנטרל את הפורץ עם הפעלת האזעקות ועד להגעת גורמי אכיפת החוק.
לסיכום שוק האזעקות הוא מגוון ורב פנים וזוהי רק סקירה קצרה ביותר של חלקים קטנים ממנו. אזעקות בימנו הם הכרח המציאות או חברת הביטוח באזורים מסוימים ויכולים להוות דבר חשוב בבתים רבים. לפני קנית מערכת אזעקות כדאי ללמוד קצת את הנושא.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009