מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אדריכלים הם אנשי המקצוע המתכננים בנינים ומבנים על כל סוגיהם. החל מדירות ובתים פרטיים ועד לחנויות ולמבנים גלולים כגון מרכזי קניות, שדות תעופה וגורדי שחקים. פרויקט של תכנון ובניית מבנה כוללת בתוכו אדריכלים. בעבור הלקוח הפרטי, אדם מן השורה המעוניין לבנות בית פרטי למגורים או לשפץ דירה מחדש מהווה האדריכלים כתובת חשובה. האדריכלים יכולים לספק את הייעוץ הראשוני, את התכנון ויוכל לספק אולי גם מידע לגבי עלויות הפרויקט. תכנון טוב עשי לחסוך כסף ועוגמת נפש על כן שכירת שירותיהם של אדריכלים הם חשובים. לרוב האנשים מן השורה את היכולת ואת הראייה לגבי תכנון מבנה על כל גווניו לכן נדרשת עזרתו של בעל מקצוע.
אדריכלים מחזיקים בידע לגבי האספקטים השונים של הליך התכנון, הוא מכיר את הצרכים ומודע לתשתיות ולבסיס הנדרש בבית. לאדריכלים יש גם ידע נרחב בתחום העיצוב ומבחינה זו הוא מציע הצעות ועובד יחד עם בעלי הבית לתכנון תוצר מוגמר לפי טעמם.
אם כך אדריכלים מהווים הן סמכות עיצובית והן סמכות תכנונית ובכדי להוציא לפועל פרויקט של בניית בית או שיפוץ כהלכה נדרש שימוש בשירותיהם של אדריכלים. לפני תחילתו של פרויקט בניית או בית שיפוץ בהיקף גדול מומלץ מאוד להשתמש בשירותיהן של אדריכלים.
אדריכלים מעצבים ומתכננים בסגנונות שונים וכלן כדאי לראות עבודות קודמות של האדריכלים איתם רוצים לעבוד, כמו חשוב לנסות להבין את הקו העיצובי של האדריכלים ולראות אם ישנה שפה משותפת בין הלקוחות לבין האדריכלים.
בחירת אדריכל דומה יותר לבחירת בן זוג מאשר לבחירת מוצר בחנות, פרויקט שיפות או בניית בית מעבר לעלות הכספית כרוך גם בהקצאת משאבים רגשיים רבים ולכן חשוב לבחור אדריכלים שדוברים שפה דומה ללקוח וקולעים לטעמנו.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009