מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

בכל עבר ובכל מקום בנוי אנו תמיד נמצא דלתות. ההסבר לכך הוא פשוט ואין מה לדבר על כך יותר מידי, אבל בכל זאת אפשר לראות כיצד העולם וכיצד זאת הצרכן הסופי בסופו של דבר הולך ומשנה את התפיסה שלו בנוגע לדלתות ואפשר לראות, שאם בעבר היו נוהגות החברות היצרניות להשקיע את מיטב המאמצים על דלתות בטיחותיות המבטיחות מקסימום הגנה ומיגון, הרי שהיום הדגש הוא יותר על המראה של הדלתות ועל העיצוב שלהן, ועל התרומה שלהן לעיצוב הבית כולו.

ובאמת אותן דלתות הן פריטי ריהוט לכל דבר ודווקא בגלל שהן מצויות בכל עבר ודווקא בגלל שהן כל כך ברורות מאליהן, דווקא בגלל כל זאת התפקיד העיצובי שלהן יכול לקבל הרבה יותר כוח ואכן כך היא. בבית שבו יש דלתות מעוצבות יש אווירה מיוחדת, שכן רוב האנשים לא טורחים להשקיע במראה דלתות או להתאים את מראה דלתות לעיצוב הבית כולו, או לבחור דלת שיש לה אופי מיוחד, אופי שהם רוצים ליתן לבית או לסביבה בה הם חיים בין אם זו סביבה של משרד או סביבה של בית.

אז באמת פעם רוב הדלתות היו חדגוניות מראה, ואילו היום בכל חברת רהיטים המייצרת דלתות אפשר לראות קולקציות שלמות של דלתות חלקן אפ כאלו שעוצבו על ידי מעצבים ידועי שם מנישות אחרות, כמו מעצבי בגדי ים וכן הלאה.

אז באמת היום הצרכן הסופי כבר יודע שהוא רוצה יותר בעיצוב הבית שלו, הוא רוצה אווירה ייחודית והוא יודע שיוכל להשיג זאת באמצעות עיצוב פנים של ממש, עיצוב פנים שלם בו כל פריטי הבית לרבות הצביעה ושאר אביזרים ופריטים, כולם בהתאמה של צבעיןם, התאמה של נושא והיום אפשר לעשות זאת בקלות תוך כדי שימוש בחנויות הממכר הרגילות ובכל זאת לבנות נושא עיצובי של ממש. וגם דלתות, כמו כל פריט ריהוט אחר, זוכות לשימת הדגש העיצובית המיוחדת על המראה שלהן וכל זאת מבלי לפגוע במאפייני הבטיחות והמיגון שלהם.

על כן היום שווה מאוד לשקול היטב לפני שאנו הולכים על דלתות סטנדרטיות אשר מצויות בכל בית ובכל משרד, ובמקום זאת לעשות עוד צעד נוסף של מאמץ ולאתר דלתות מעוצבות, כאלו שיש בהן אמירה של ממש, כאלו שמשתלבות עם עיצוב הבית הכולל שלנו ומוסיפות לו את הייחודיות שלנו, שכן דלתות, מעבר לכל, הן השער אל הפנים, כלומר המפגש הראשוני של האורח שלנו איתנו בעצם מתרחש מול אותן דלתות וכבר שם אנו יכולים להתחיל לשזור לו את הסיפור העיצובי של הבית שלנו שמן הסתם גם מעיד על יושבי הבית.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009