מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


אלומיניום בחלונות. אלומיניום הוא מחצב הנכרה מהאדמה בדומה למתכות אחרות. האלומיניום היא מתכת קלה יחסית ולא רגישה לקורוזיה ולכן הבלאי שלה נמוך. לאלומיניום מוליכות חשמלית טובה. האלומיניום היא מתכת קלה יחסית לעיבוד. תכונות אלה של האלומיניום הופכות אותו לחומר פופולארי לשימוש ליצור מוצרים שונים. במאמר יסקרו חלונות מאלומיניום.

חלונות מאלומיניום למעשה כוללים את מסגרת החלון בעיצוב כלשהו ואת הזכוכית הממלאת את החלל. חלונות מאלומיניום ניתנים לעיצוב בצורות מגוונות בגלל התכנות של החומר כגון גמישות וקלות עיבוד.
חלונות אלומיניום קיימים בעיצובים שונים כגון כפרי, למשרדים וכו'. העיצובים השוהים של חלונות האלומיניום כוללים גם מבנה שונה של החלון כולל מנגנון פתיחה וסגירה, גודל צבע וכו'.

כיום למעשה חלונות רבים שמכונים פרופיל בלגי הם למעשה חלונות שלהם מסגרת אלומיניום. המראה של חלונות אלומיניום הוא ייחודי ושונה מחלונות אחרים העשויים מפלסטיק וכוללים תריסים או מעץ.
חלונות אלומיניום משווים לחדר מראה ייחודי ויוצא דופן, בדרך כלל חלונות האלומיניום הם גדולים והחלל גדול הוא מה שמאפשר כניסה של אור רב.

חלונות אלומיניום מהווים פתרון טוב מאוד הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטית. קיים מגוון גדול מאוד של חלונות אלומיניום בסוגים ובעיצובים שונים. הצבע ניתן גם הוא לבחירה מתוך סקאלה של צבעים מתכתיים.
חלונות אלומיניום קיימים בגדלים שונים ומגוונים וניתן גם ליצר חלונות אלומיניום במידה מיוחדת. חלונות אלומיניום יכולות להתאים לבתים, למשרדים ולחנויות. חלונות אלומיניום משווים לחלל מראה יוקרתי, מרווח ומאורר ולכן יתאימו לבתים ולחנויות בהם יש גלריה.

לסיכום, אם ברצונכם ליצור בחלל אווירה ייחודית, מרווחת ומאורת כדאי לשקול התקנת חלונות אלומיניום על אך שעלותם עשויה להיות גבוהה יותר בהשוואה לחלונות המיוצרים מחומרים אחרים.

ישנה צביעה שהיא נראית בדיוק כמו עץ אמתי, והיא בתוספת של 20% מהמחיר. מחירי פרופיל מאלומיניום אינם כוללים התקנה שהיא בתוספת של ביו 20-50% למחיר. יש חובבי עץ , שהיום כבר יהיו מוכנים להשקיע על פרופילים מאלומיניום, ניתן לשלב  פרופילים של אלומיניום עם כמה אלמנטים שונים. הצבע המקורי של האלומיניום הוא כסוף וניתן לצבוע אותו בהרבה גוונים, בכל שנה מתווספים גוונים חדשים לאלומיניום. מי שחושב לשפץ את הבית, הדבר הראשון שיש להשקיע בבית על מנת להעלות את ערכו, זה החלפה של פרופילים אלומיניום לחלונות. מראה הבית ישתנה ויהיה לו עיצוב מיוחד וחדיש יותר. חשוב לתכנן תקציב מסודר ולשאול על פרופיל אלומיניום מחיר, לפחות אצל כמה יצרנים וותיקים של פרופילים מאלומיניום.

הפתרון המושלם לחוזק ועמידות באמצעות פרופיל אלומיניום

יש הרבה אנשים שחולמים על חומר חזק ועמידות למשך שנים. הפתרון המושלם הוא שימוש עם פרופילים מאלומיניום. יש למצוא בעכלי מקצוע מיומנים שיודעים לדייק בעבודה, ושרמת הגימור שלהם היא גבוהה.. יש כל מיני מחירים של פרופילים מאלומיניום כמו המעצבים שמייצרים אותם, אם המפעל הוא בעל שם ידוע ועוד. ניתן למצוא פרופילים מאלומיניום בכמה מאות שקלים ויש גם בעשרות אלפי שקלים, השאלה היא מה אתם בוחרים. היום כל הבניינים והווילות החדשות מתקינים בהם פרופילים העשויים מאלומיניום וכן תריסים חשמליים מאותו החומר. אפילו דלתות כניסה, ניתן למצוא בשילוב של אלומיניום, שהוא חומר שאינו מחליד ואף חזק מאוד. אין היום הרבה אנשים שיודעים על התכונות של האלומיניום והפרופילים, יכולים לתרום המון למראה הכללי של הבית. ניתן כאמור למצוא פרופילים מאלומיניום בעיצובים מיודים, שלבטח יתאימו לסגנון הבית שלכם. אם אתם מחפשים חברה אמינה וידועה בייצור פרופילים מאלומיניום, תוכלו למצוא באינטרנט ובפורומים השונים. 


 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009