מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

אלומיניום היא מתכת מאוד מעניינת שכן היא מחזיקה בתוכה כמה מאפיינים מאוד חשובים אצל מתכת, ובה בעת גם את המאפיינים ההפוכים לה, מה שהופך אותה למתכת מאוד אטרקטיבית.

כמובן שהמדובר כאן הוא בחוזק מתכת אלומיניום, ולעומת החוזק של אותה מתכת, המשקל שלה. אלומיניום היא מתכת מאוד קלה ועל כן השימוש בה בתעשייה הוא כל כך נרחב ועל כן היא נחשבת לאחת מן המתכות המשומשות ביותר בסביבה הביתית והן בסביבה התעשייתית. עוד סיבה לשימוש במתכת אלומיניום היא שאותה מתכת אינה מתחמנת ועל כן כל כך מתאימה לכל סביבה. ובשילוש של כל אלו, היינו החוזק של האלומיניום והמשקל שלה והתחזוקה שלה, הרי שיש לנו כאן סוג מתכת מאוד אטרקטיבית.

ואפילו, אם נזכר באגדה אודות גילוי המתכת , אזי שאפשר להבין מדוע אותו משרת של המלך חשב לעצמו שכדאי לו לשמור בסוד את תהליך ההפקה של מתכת אלומיניום, שכן אכן מדובר במשאב מאוד חיוני ומאוד שימושי בכל סביבה, והוא כבר אז גילה את הפוטנציאל האדיר ורצה לשמור את הערך של אותה מתכת יקר עד כמה שניתן, שכן זה כבר אז הבין שזו תהיה מתכת שיעשה בה שימוש נרחב ביותר, וזה שיודע כיצד מייצרים את היסוד אלומיניום יכול להיות לאדם מאוד עשיר. כמובן וכידוע סופו של אותו משרת מלך היה שיערפו את ראשו, אבל הפוואנטה כאן היא על החשיבות שיש לאלומיניום בעולמנו, החשיבות של מתכת חזקה וקלה.

מעניין לחשוב אי מתי יגיע המדע למצב בו הוא מייצר ומשחרר אל אוויר העולם יסוד חדש והכל לפי הזמנת המזמין. יסוד שהוא גם חזק כמו מתכת הפלדה נאמר, יסוד שהוא קל לפחות כמו אלומיניום, ואם כבר מתפנקים אז אפשר אולי לדמיין יסוד אפילו קל יותר מן האלומיניום, ועוד, שהרי אנו מן המזמינים המתפנקים, ועוד יסוד שהתחזוקה שלו קלה היא וכמעט בלתי קיימת. יסוד כזה שאפשר לעשות איתו כל מה שרוצים ואין שום בעיה של משקל או של תחזוקה או של חוזק. ביום שהמדע יגיע ליצירה שכזו, שגם העלויות שלה יאפשרו תעשייה שלמה שתהנה מאותה יצירה, יהיה יום מעניין מאוד. יום בו אולי גם מתכת הזהב תשנה את הערך שלה.

אבל עד אז אנו יכולים ליהנות ממתכת האלומיניום. ואכן אפשר לראות כיצד זאת עושים שימוש נרחב ביותר באלומיניום, וזו, מתכת זו משרתת אותנו בכל סביבה אפשרית. כמובן שהדבר הכי נפוץ הם חלונות האלומיניום שהיום אפשר לומר בבטחון גמור שהרוב המכריע ממש של רוב מסגרות החלונות עשוי מאותה מתכת אלומיניום, אבל לא רק שם, אלא שהיום בונים גם גגות מאלומיניום במקום מעץ, והיום בונים גם פרגולות אלומיניום.

פרופיל אלומיניום מחיר

פרופילים מאלומיניום הם בעלי חתך מוגדר ומשתמשים בו לרוב בבנייה. מרכיבים היום פרופיל אלומיניום מחיר בחלונות, דלתות, מקלחונים ועוד. יש פרופילים העשויים מחומרים אחרים כמו ברזל, אך יותר משתמשים היום עם פרופיל אלומיניום מחיר. החומר של הפרופילים העשויים מאלומיניום הוא חומר חזק ועמיד, האלומיניום אינו מחליד או שיכול להיגרם לו נזק מתנאי מזג האוויר. ניתן להשיג פרופיל אלומיניום מחיר בהרבה גדלים, היות וקל לעצב את הפרופילים העשויים ממתכת זו. הפרופילים הללו הם מצוינים לאיטום ואף מבודדים מפני רעש. הרבה יותר נוח לייצר דלתות הזזה למשל העשויות מאלומיניום, היות והן אינן כבדות וקלות להזזה. פרופילים העשויים ממתכות אחרות, מתבלים עם הזמן, אך אם מדובר על פרופיל אלומיניום מחיר, הוא יחזיק מעמד להמון שנים.  ניתן לייצר חוץ משימוש עם פרופילים העשויים אלומיניום, מגוום רב של עבודות כמו מעקות, סורגים, שערים, גדרות, פרגולות וכדומה. הסטטיסטיקה מראה כי 98% מכל  ענף הבנייה הוא מאלומיניום, כל הקבלנים מודעים לאיכות החומר ולסגולותיו והם משתמשים רק באלומיניום לבנייה.

החומר הזול והטוב ביותר לשימושים רבים

פרופיל אלומיניום מחיר, וגם עוד מוצרים העשויים מאלומיניום, הם זולים מאוד, בהשוואה לפרופילים אחרים כמו עץ, היחס הוא 130% פחות מאשר פרופיל אלומיניום מחיר . היום כאשר חלונות בלגיים הם בפופולריות גבוהה, משתמשים לא בברזל הכבד שהיה פעם, אלא רק עם פרופילים מאלומיניום, כי הוא הרבה יותר קל ונוח לשימוש. התחזוקה של אלומיניום כמוצר מוגמר, היא אפסית וזה מה שמעניק לחומר זה יתרון נוסף ומשמעותי. פרופילים מאלומיניום, עוברים שיטות שונות של צביעה על מנת להקנות להם עיצוב מיוחד. המחיר של הפרופיל הצבוע הוא כלול, וצבעים אלה, מגנים על הפרופילים מאבק ולכלוך. 

 
מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009