מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

אין ספק שבכל בית מוחזקים מספר פריטים בעלי ערך רב. כאלו שכדאי לשים בכספות. פריטים יקרים הראויים להשתכן באותן כספות לא חייבים להיות רק טבעות זהב או חופן שטרות בעלי ערך כלכלי רב. לפעמים גם מכתבים יקרים מאהוב יקר מן העבר ימצאו את המקום הכי ראוי בכספות שלנו בבית, אז נכון, אולי אין להם ערך כלכלי רב, אבל יש דברים שאנו רוצים לשמור הרחק ממגע ידם וכל שאר אסונות ובמקרים אלו אין פתרון טוב יותר מאשר כספות.

המחשבה היא שאנו יכולים לשמור פריטים כאלו בפינה חבויה באחד מן הארונות או בשידה שלנו במקום באותן כספות, שהרי מגניבה אנו לא חוששים, אך אנו כן חוששים שאלו יהרסו או פשוט ייעלמו לנו, אז אנו רוצים לאבטח אותם ב כספות, ואכן אם יש לנו כספות שהן גם מחוסנות מפני אש והצפות וכן הלאה, אז אפשר לחשוב שניירת או כל פריט יקר ערך שלנו ראויים להיכנס לכספות. שם ישמרו ויהיו תמיד זמינים לנו, וזאת גם במקרים של אסונות טבע שונים.

אבל שימו לב, לא כל דבר וכל נייר כדאי שנשים בכספות, שכן הגישה לכספות היא לפעמים בעייתית .

ניירת חשובה כמו ניירות ערך, או יפויי כוח של עורך דין או צוואות אפילו, כל אלו לא כדאי שיהיו באותן כספות שלנו, שכן לפעמים אנו נצטרך בין שביודעין או בין שלא ביודעין שלנו לעשות באלו שימוש, ובמידה והגישה אליהם תימנע ואפילו לתקופת זמן של כמה שבועות וזאת כיוון שחוץ מאיתנו אף אחד לא יכול לגשת לכספות אלו, אנו נמצא עצמנו בבעיה של ממש.

לא אחת צוויי ירושה ומסמכים דומים גרמו לצרות מרובות והרבה סיבוכים משפחתיים וסיבוכים משפטיים וזאת רק בגלל שהגישה אליהם, הגישה לאותן כספות נמנעה על ידי המת נאמר, או שאיש לא הכיר כספות אלו או שאפילו הגישה אליהם רק נמנעה למשך כמה ימים, כמה ימים שעשו הרבה הבדל וגרמו למהומה גדולה.

ישנם מסמכים שהפעלה שלהם לפעמים מאוד חשובה ובנקודות זמן מאוד מסוימות, ובמצבים כאלו אנו לא תמיד יכולים להרשות לעצמנו להתעכב בגלל חוסר גישה לאותן כספות, מה גם שלא תמיד הנוגעים בדבר, האנשים הרלוונטיים ידעו בכלל שהמסמך שהם מחפשים נמצא אי שם בכספת כלשהו.

ישנם מצבים מסוימים של מסמכים מסוימים שכדאי שנעדיף לאחסן אותם אצל עורך דין מורשה ומיופה הכוח שלנו וזאת במקום לאחסן אותם באותן כספות שלנו, חשוב מאוד לדעת מה אנו מכניסים אל כספות שלנו וחשוב שגם האנשים הרלוונטיים שאולי יידרשו לפריטים אלו יידעו שהם נמצאים באותן כספות שלנו, לפעמים אנו מנסים לאבטח את עצמנו ועושים השתדלות גדולה אבל סופו של דבר נמצאנו מקלקלים.

אז כמובן שכדאי שבכל בית תהיינה כספות ראויות לשמור על פריטים חשובים של בני הבית, אבל חשוב לחשוב פעמיים על כך מסמך שאנו מכניסים אל כספות שלנו.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009