מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ידיות למטבח הן פחות או יותר השבר האחרון שאנו ניתן עליו את הדעת בסביבת המטבח שלנו כשאנו בונים מטבח חדש או עורכים שיפוץ כללי למטבח הישן שלנו חבל שכך שכן דווקא ידיות מטבח יכולות להוסיף הרבה תוכן עיצובי למטבח שלנו והרבה תוכן וייחוד, למעשה אפשר ממש לעצב אופי של מטבח עם ידיות למטבח שנבחר להתקין בו.

אגב, התקנת ידיות היא מאוד פשוטה ולאחר שנרכוש אותם מחנות שמוכרת מוצרי פרזול למטבח או אביזרי פרזול באופן כללי, נוכל להתקין את הידיות החדשות שלנו בעצמנו ללא עזרתו של בעל מקצוע ותך כדי חסכון עלויות אלו של אותו בעל מקצוע. ידיות מורכבות לרוב על גבי הארונות מטבח שלנו או על גבי המגירות שבמטבח שלנו באמצעות שני ברגים או בורג אחד אותם אפשר להבריג באמצעות מברג פשוט שיש לכל אחד בבית ועם מעט יכולת טכנית כמובן, אבל לא יותר מידי ובכל אופן האדם הממוצע ביכולתו להתקין הידיות שלו בעצמו.

ידיות לרוב הן או עגולות או רגילות כאלו שפשוט מושכים ומושכים את המגירה הרצויה או את דלת הארון. כשאנו בוחרים ידיות למטבח שלנו אנו צריכים להכריע בנוגע לסגנון ידיות ובנוגע להאם אלו ידיות עגולות הקרויות בשוק ידיות כפתור או ידיות רגילות. מעבר לכך אין הרבה מה לדעת בבחירת ידיות למטבח שלנו. אבל הכי חשוב שנשים לב שאין ידיות יפות וטובות בפני עצמן אלא שיש להתאים את אותן ידיות שאנו קונים למראה הכללי של המטבח שלנו ואם לא נעשה כן אנו נמצא גורעים דווקא במקום שרצינו להוסיף. אז חשוב מאוד לבדוק שאותן ידיות שאנו מתעדים לרכוש מתאימות ותואמות לעיצוב המטבח שלנו יודעות להשתלב ולהוסיף לסגנון של המטבח שלנו.

כך אנו נבקש להתאים את צבע הידיות לצבע המטבח שלנו שכן אלו מפוזרות בכל עבר ואין לנו שום רצון שצבען לא יהיה תואם לצבע השולט במטבח. כמו כן אנו נרצה להכריע בין ידיות מסוגננות ומעוצבות ובין ידיות פשוטת ללא עיטורים מיוחדים, כמובן שההכרעה כאן היא הכרעה של שילוב ידיות עם עיצוב המטבח כולו ובעצם כאן התפקיד של הידיות דומה לתפקידם של תכשיטים שאנו עונדים, כך הידיות של המטבח שלנו הן ממש תכשיטים במטבח שלנו וכמו שתכשיט נכון יכול לשדרג מראה כך ידיות מתאימות יכולות לשדרג את מראה המטבח שלנו וכמובן שגם להיפך. ומן התנועה הזו אנו מאוד רוצים להימנע. לכן מומלץ מאוד לא להירתע מתהליך הרכבת והתקנת ידיות על גבי מרכיבי המטבח השונים שלנו ואם מתאפשר לנו לרכוש רק מספר בודד של ידיות וזאת בשביל לבדוק השתלבותן בנוף הכללי של המטבח כדאי מאוד שנבחר לעשות כן שכן לעיתים רבות ניסוי שכזה יכול לחסוך לנו טעויות עיצוביות של ממש וגם כסף. 
 
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009