מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות

חלונות הבית שלנו בין אם נתנו דעתנו על כך או לא משפיעים בצורה משמעותית על האווירה בבית שלנו. חלונות הבית שלנו הם אלו שקובעים את מידת האור בחללי הבית השונים, חלונות הבית שלנו הם אלו שקובעים את כניסת וזרימת האוויר בבית שלנו כמו כן חלונות יכולים להשפיע גם על הטמפרטורה של הבית שלנו ועל כן החשיבות הגדולה שבבחירת החלונות המתאימים וכמובן המיקומים הנכונים של חלונות במידה ואנו בונים ומתכננים בית חדש. ואכן, גם האדריכל שלנו בהנחה שאנו עובדים עם כזה ודאי מבין את החשיבות הגדולה של חלונות הבית ואת החשיבות הגדולה של מיקום נכון של חלונות וזאת ביחס לכיווני האוויר של הבית. הדבר הטוב ביורת הוא לנצל עד כמה שאפשר את חלונות הבית לאוורור טבעי וזול של הבית שלנו. מיקום נכון של חלונות ביחס לכיווני אוויר יכול ממש להשפיע על מיזוג הבית ובהתאם, אולי ממש לחסוך לנו עלויות של מיזוג בהנחה שאנו עושים שימוש נכון וחכם בחלונות שלנו. מעבר לכך, כמובן שחלונות אחראיים על חדירת האור.  כמובן שעל החלונות אנו נעבוד עם וילונות ואלו יקלו עלינו על פעולת וויסות האור, אבל גם כאן בדומה לאיורור הבית יש משמעות גדולה מאוד למיקום החלונות ואפשר באמצעות מיקומים נכונים של חלונות להינות תמיד מאור שאינו יותר מידי ואינו פחות מידי. הכל גם שאלה של היכולת שלנו בכלל לקבוע את מיקוי החלונות, וזאת יהיה אפשרי רק במידה ואנו מתכננים את הבית החדש שלנו, אבל במידה ואנו נכנסים לדירה מוכנה אנו לא נוכל לבצע יותר מידי שינויים במיקום של החלונות ואנו נצטרך להסתפק במיקומים הקיימים של החלונות באותה דירה אליה נכנסו. אבל מעבר לכל אלו השיקולים כמובן שתמיד יש את השיקולים של איזה סוג של חומר ממנוי עשויים החלונות שלנו ולזאת יש השפעה על העיצוב של הביצ, כלומר, אנו יכולים לבחור בכל מיני סוגים שונים של חלונות מחלונות אלומיניום ועד לחלונות עץ ולכל אחת מהבחירות האלו שלנו תהיה השפעה של ממש על מראה הבית, ואם מחשבים את זה בצורה של עשרים חלונות בבית, ועובדים נכון עם החלונות המתאימים ביותר לשאר עיצוב הבית, אזי שאנו יכולים לעשות משחק של ממש בעיצוב הבית באמצעות החלונות הנכונים, אלו המתאימים לנו ביותר.

אז באמת יש הרבה דברים שיש לקחת בחשבון כשאנו קונים חבורת חלונות חדשים לבית שלנו וגם המחירים בשקו בהתאם. כלומר, המחירים של חלונות יכולים מאוד להשתנות בהתאם לסוג החלונות ולפעמים כדאי לחשוב קודם על התקציב שעומד לרשותנו בזמן שאנו רוכשים חלונות חדשים ובהתאם לנסות לקנות את החלונות הכי מתאימים לנו ולבית שלנו.

חלונות בלגיים מחירים

חלונות בלגיים הנם חלונות יוקרה לשדרוג מראהו של הבית. משתמשים בהם בעיקר באזורים הצופים לנוף טבעי. הצבתם מכניסה לנו את הנוף הבייתה הלכה למעשה. חלונות בלגיים תורמים לנו לחזות הבית גם במישור הפנימי. אם משתלבים היטב עם מערך הריהוט והתקני האחסון בחדרים השונים, בשל צבעם השקוף, ובכך הם יכולים לתרום לאין ערוך לשדרוג  רמת העיצוב הפנימית בכל חדר.

חלונות אלומיניום ועץ – העיצוב המושלם להגנה על הפרטיות

חלונות פרופיל אלומיניום ועץ אינם חשופים אל בלאי ומבצעים את עבודתם ברזולוציות גדולות במיוחד: כידוע, מכל החומרים המבודדים, העץ ידוע כמי שיוצר את הבידוד הטוב ביותר מבחינה פנימית. לכן, בחלק הפנימי של החלון – העץ משמש כפרופיל. לעומת זאת, אלומיניום ידוע יותר כמי שיכול לשרוד תנאי חוץ אקלימיים קשים: לחות, רטיבות ושמש חזקה. לכן הוא מוצב מחוץ לבית. פלטות הזכוכית נמצאות בין קרשי עץ יוקרתיים בפנים הבית ובין רצועות אלומיניום בוהקות מחוץ לבית. חלונות אלו מתומחרים יקר, כפי שהוסבר בפסקה הקודמת, אולם רכישתם תבטיח לכם מימוש מלא של כל הפונקציות שהחלון צריך לבצע: גם בידוד וגם שרידות לאורך זמן.

הצורך בהתקנת חלונות בלגיים

ישנן סיבות רבות לפיהן נבקש להתקין חלונות בלגיים. כפי שצויין בפתיחת המאמר, יציאה לנוף חיצוני טבעי וירוק היא הנמקה מקובלת, אולם ישנם שיקולים נוספים הנוגעים לסוג עיצוב הבית שבחרנו. עבור עיצוב מודרני החלון הבלגי מתאים מאד ומשתלב כהלכה עם רכיבי הבית. אם מדובר בבית שנמצא בלב העיר, או אפילו בעיבורה, החלון הבלגי משתלב היטב עם המבנים הסמוכים אם הם בנויים בסגנון עיצובי אומנותי מוכר. בתל אביב, לדוגמה, באזור בו יש בנייני באוהאוס, מרבים להשתמש בחלונות בלגיים כאמצעים לשילוב עם המראה החיצוני הייחודי של הבניין. צורך נוסף בחלו הבלגי נובע מהרצון ליצור חדר שמש: חדר אשר בנוי מפרופילי זכוכית בלגיים בכל דופנותיו.  

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009