מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

מחסומים יכולים להיות מחסומים נפשיים, מחסומים שקשורים לקריירה שלנו ומחסומים רגשיים עם המשפחה שלנו. אבל, מחסומים, חוץ מהיותם מושג מטאפורי למאותגרות כלשהי מצידנו כלפי העולם היא בראש ובראשונה מילה שמתארת משהו ממשי. אנו כמובן מדברים על מחסומים כגון מחסומי חנייה או מחסומים באופן כללי שנמצאים בשערים של כל מקום אליו אנו רוצים להיכנס. ובאמת אפשר לראות שגם בתחום זה של מחסומים יש הרבה התפתחויות והרבה אנשים בוחרים להצטייד במחסומים טובים בשביל להגן על היקר להם מפני פריצות וגניבות. כמו למשל, מחסומים קטנים מאוד ומאוד פשוטים שהם לא יותר מאשר עמוד קטן שיודע להיות מאוזן עם האדמה וזהו בעצם המצב הפתוח של מחסומים אלו וכאשנו רוצים בעצם לחסום את החנייה, או לשמור כמובן על הרכב שלנו בחנייה אנו מעמדים את המחסומים האלו וכך לא מאפשרים בעצם לגנוב את הרכב מצד אחד, או להיכנס לחנייה שלנו מצד שני.
 
מחסומים אלו מאוד מאוד נפוצים בתל אביב שמחסומים אלו בעצם נפוצים בכל מקום בו יש מצוקת חנייה מאוד קשה או ריבוי של גניבות רכב. ואם באמת פעם חשבנו על מחסומים מאורכי זרוע שיודעת לרדת ולעלות בהתאם, היום אנו מדברים על מחסומים שהם אינם יותר מאשר עמוד בגובה של חצי מטר והמראה שלהם הוא הרבה יותר אלגנטי ונוח לסביבה כולה, וגם, מחסומים אלו אפשר להפעיל מרחוק על ידי מכשיר הטלפון או כל אמצעי תקשורת אחר, הכל בהתאם לדרישה שלנו. כך כשאנו מבקשים להיכנס לרכב אנו יכולים להפעיל מחסומים אלו מבלי לצאת מהאוטו.
 
וכך כשאנו חיים בתל אביב וממילא משלמים כמה מאות שקלים בחודש על חנייה, כך באמצעות מחסומים אלו אנו יכולים להימנע מן התרחיש המאוד לא נעים של החנייה הפרטית שלנו, זו שאנו משלמים עליה , תפוסה על ידי רכב אחר של זר וחוצפן. ואז אנו מוצאים עצמנו משוטטים ברחובות תל אביב הצפופה שאין בה מקומות חניה בכלל ולפעמים אנו עלולים לשוטט כך יותר משעה אפילו עד שנמצא חנייה ואני יודע שהקורא שאינו תל אביבי יפקפק אולי בנתונים הללו אבל דע לך כי זוהי המציאות בתל אביב החפה מחניות.
 
אז באמת הנה יש לנו פתרון אלגנטי ונעים לסביבה ומאוד יעיל. מחסום קטן בן חמישים שנטימטרים שישכב עבורינו עת אנו מבקשים להיכנס לחנייה שלנו עם הרכב ושיעמוד לנו עת אנו רוצים לשמור או על הרכב שלנו או על החנייה שלנו כשאנו לא בסביבה. וכך אנו יכולים לדעת אי מתי שאנו חוזרים אל ביתנו ולא חשוב באיזו שעה, אנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהחנייה שלנו שמוהר לנו ורק לנו והכל תודות למחסומים אלו.
מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009