מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אלומיניום משמש אותנו בסביבת הבית לשימושים רבים ולא אחת אנו יכולים לראות כיצד אלומיניום מחליף שימוש בחומרים מאוד מסורתיים סביבת הבית שלנו וזאת בשל היתרונות המיוחדים שיש למתכת האלומיניום, שלאט לאט הופכת להיות הבחירה של כל הקבלנים השונים ובעלי המקצוע השונים שעובדים עם מתכות כאלו ואחרות. ובאמת הסיבה הראשונה שאנו יכולים לחשוב עליה היא כמובן המשקל של מתכת אלומיניום אבל כמובן שלא רק זו הסיבה, אם כי לסיבה זו יש השפעה רבה ביותר. שכן אלומיניום חוץ מהיותה מתכת מאוד קלה היא גם מתכת שמאוד עמידה כמעט בכל תנאי מזג האוויר והיא לא מתחמצנת ולא מחלידה ועל כן הבחירה באלומיניום לפעמים היא בחירה כל כך קלה. מה גם שיחסית למתכות אחרות, במיוחד כאלו שמחזיקות ביתרונות של אלומיניום, העלות גבוהה מאוד ואילו אלומיניום שמשמש אותנו לבנייה הוא לא כזה משאב יקר יחסית, וכמובן שהוא אינו משאב יקר אם אנו עושים חישובים של עלות מול תועלת וזאת לאורך זמן כמובן. חלונות אלומיניום שהתקנו בבית או לא, אמורים לשרת אותנו לשנים רבות מבלי שתהיה לנו שום בעיה איתם. לא יחלידו ולא יתפוררו וישמרו על המראה הטבעי והראשוני שלהם מאז יום התקנתם. ובאמת אפשר לראות היום למשל בתחום החלונות שכולם עבר כבר לאלומיניום ואף אחד כלל לא חושב לעשות שימוש במתכת מסוג אחר, שכן האלומיניום היא היא המתכת הטובה ביותר וזאת גם אחרי שבדקנו את כל מה שאפשר לבדוק.

 
אז באמת זה לא מפתיע בכלל שכל החלונות הנמכרים היום הם חלונות אלומיניום. יבוא מי אשר ישאל ומה בנוגע לעניינים עיצובים, לכל האספקט העיצובי, הוויזואלי של הבית. האם אין מקום עוד לעשות שימוש בחלונות מעץ והאם האלומיניום היא באמת החבירה הנכונה כשאנו מדברים על עיצוב פנים וכן הלאה. אבל היום אפ שר לענות גם לאחד כזה. שהרי כולנו מבינים את המראה המיוחד של חלונות עץ נאמר, ובאמת את התחושה המיוחדת שיש לעץ בסביבת הבית שלנו אי אפשר להחליף ובטח שלא על ידי מתכת אלומיניום, אבל בכל זאת , האלומיניום כיוון שאפשר לצבוע אותו וזאת אפילו מספר פעמים אזי שאפשר לעשות כל מיני התאמות ולהגיע לעיצוב יעד מסוים גם עם חלונות מאלומיניום ואין  צורך לחשוב שהבחירה בחלונות אלומיניום למשל היא בחירה של פונקציונאליות על פני מראה באופן חד. לא כך היא וגם את החלונות אלומיניום אפשר להשיג בכל מיני חליפות עיצוביות וזה כבר לא מה שהיה פעם. ככל שהשוק למד לעבוד יותר ויותר עם אלומיניום אנו יכולים לראות שיש הרבה פתרונות והתאמות שנועדו לעזור לצרכן הפשוט  לשלב במוצר אחד הן את הרווח של החומר המעולה והן את המחיר הנוח שלו והתחזוקה הנוחה שלו.  
 
פתרונות אלומיניום מתקדמים

האלומיניום הפכה להיות המתכת הנפוצה בעולם לעבודות פנייה ופרזול שונים. האלומיניום, הינו היסוד השלישי בטבע. התכת זו היא קלה וחזקה ולכן נוח מאוד לעבוד אתה. יש למתכת זו עמידות נגד התחמצנות והיא אינה סובלת מקורוזיה. ניתן לבנות כלי רכב ושיט מאלומיניום, אניות ומטוסים ואפילו נשק כמו טילים, בגלל שהאלומיניום הינו מוליך חום מעולה.. ניתן למצוא המון פרטים העשויים מאלומיניום כמו למשל, סירים, פחיות של משקה, מכשירי חשמל ועוד המון דברים. יש היום פתרונות אלומיניום מתקדמים, כמו ייצור של חלונות ותריסים מאלומיניום, וכן גדרו חניות ועוד. אם תביטו מסביבכם, תוכלו למנות המון פריטים או מוצרים העשויים מאלומיניום.

שימושים נוספים באלומיניום ופתרונות יעילים

ניתן לומר שיש באלומיניום עוד המון שימושים כמו כשירים נוגדי זיעה. בתעשיית הנשק למשל, משתמשים המון באלומיניום, תעשיית החשמל משתמשת המון באלומיניום, תקליטורים ומערכות נגינה, העשויות כולם ממתכת זו. השימוש באלומיניום הוא לא רק יעיל בגלל תכונותיו, אלא גם ניתן למחזר אוו ולהשתמש בו לייצור מוצרים חדשים, מה שעושה אותו גם לחומר שהוא ידידותי לסביבה. זו גם הסיבה שהמון אנשים משתמשים היום באלומיניום. אפילו מוצרים כמו עטיפות למזון שעשויות מנייר אלומיניום, ניתן למחזר. ענף הבניה מודע לאיכות הסביבה וליתרונות הרבים שיש למתכת האלומיניום וכולם משתמשים בה. בבנייה הקלה שהפכה להיות נפוצה בעולם וגם בארץ, ניתן למצוא כי כל הבנייה הזאת עשויה מפנלים מבודדים, העשויים אף הם מאלומיניום וחומרי בידוד יעילים נוספים. גם קירות של בתים הנבנים באמצעות הבנייה הקלה, עשויים מאלומיניום ואפילו הגגות. לא לחינם, מתכת זו הפכה להיות הטובה והיעילה ביותר בהמון תחומים ובתעשייה בכלל. היום חושבים על היעילות והעלויות של החומרים השונים, ולכן השימוש בו הוא כה יעיל. 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009