מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות כניסה נכונות, אלו שנראות טוב בבית שלנו, אלו שמשתלבות עם עיצוב פנים הבית שלנו יכולות לעשות לנו הרבה נעים על הלב ולמראה עין וגם לא פחות חשוב מכך, להעלות את מחיר הבית.

 
יש הרבה סוגים שונים דל דלתות כניסה שאנו יכולים לרכוש לבית שלנו ובעצם אם נדבר על סגנונות עיצוב של דלתות לבית אזי שאנו מדברים על עולם ומלואו של דגמים, עולם ומלואו של אופנות חדשות שבאות על חשובן אופנות ישנות ומסורתיות, ואפשר לראות גם לא מעט דלתות כניסה שמשלבות הן עיצוב חדשני ומודרני על פי כל הקווים של אלו, וזאת לצד כל מיני אלמנטים ומוטיבים של סגנונות עיצוב ישנים יותר שהיו נהוגים בדלתות כניסה. אבל כך או כך, כמו בכל מיני ענפים ותחומים אחרים שקשורים לבית שלנו או אל מחוץ לבית שלנו, גם דלתות כניסה הם עולם שלם בפני עצמו ודי לנו לראות זאת בחנויות השונות המתמחות בממכר של דלתות כניסה ובלבד.
 
ובאמת אפשר לדבר על דלתות כנסיה מכל מיני כיוונים. ראשית אפשר לדבר עליהם מהכיוון של עולם הדלתות ולבחון אותם כפי שבוחנים דלתות באופן כללי. כלומר, בהתאם לשימוש של הדלתות כך להתאים את הדלת המתאימה ביותר, מתאימה ביותר מצד האפשרויות שלה להציע לנו את האבטחה הרצויה ודלת שעשויה מחומר מתאים שידע לשרוד בסביבה בה אנו הולכים להציב אותה.
 
אפשר גם לדבר על דלתות כניסה מהכיוון של בית חכם ולהתחיל לדבר על כל מנגנוני הפתיחה והסגירה של דלתות כניסה באמצעות כל מיני אמצעים טכנולוגים חדישים שמציעים לנו הן נוחות של שימוש והן מקסימום אבטחה. אז באמת אפשר למצוא היום לא מעט דלתות כניסה שלמראית עין הן דלתות כניסה פשוטת ביותר, היינו לוח מחומר מסוים עם מנגנון פתיחה וסגירה ואיזו צביעה או איזה טפט שמודבר עליהם. אבל מבלי שנבחין דלתות כניסה אלו מצוידות בכל מיני מנגנוני סגירה ופתיחה מחוכמים שמאפשרים לנו מקסימום אבטחה. דלתות כניסה שכאלו לרוב אנו רואים במשרדים ובכל מיני מתחמים כאלו אבל לאט לאט הבית החכם הופך להיות הבית של כולנו לאט לאט אפשר לראות יותר ויורת דלתות כניסה שכאלו גם בבתים פרטיים.
 
וכמובן שאפשר לדבר על דלתות כניסה מצד העיצובי, מצד עיצוב הבית ומצד עיצוב פנים של כל חלל למעשה שמאכלס בתוכו מספר של דלתות כניסה, שכן ברגע שאנו מכניסים את דלתות כניסה אל תוך שיקולי העיצוב שלנו, ובגלל המקום הרב שאלו דלתות כניסה תופסות בנוף שלנו, אזי שאנו יכולים לעשות משחק רק של עיצוב פנים באמצעות דלתות כניסה.
 
אז בפעם הבאה שאנו נחשוב על עיצוב הבית שלנו אנו נחשוב גם על דלתות כניסה שיש לנו בבית ושהגיע הזמן לעשות גם   בדלתות כניסה שלנו שבבית משחק בעיצוב.
מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009