מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

כשאנו רוצים לבנות גדרות סביב הבית שלנו הדבר הראשון שעלינו לקחת בחשבון הוא כמובן התפקיד של הגדרות החדשות. למשל אם הגדרות שלנו אמורות לשמש סתם כתיחום ויזואלי ביננו לבין הבתים הסובבים אותנו, או תפקיד שונה לגמרי הוא בגדרות שאמורות להרחיק למשל בעלי חיים מסוימים משטח הבית שלנו או כמובן לשמור על בעלי חיים מסוימים בתוך שטח הבית שלנו וזאת באמצעות גדרות.
 
כמובן שלמיקום של הגדרות יש השפעה ישירה על המראה של הגדרות. כלומר, אם אנו מדברים על גדרות שימצאו בחזית הבית אזי שנרצה גדרות בעלות מראה מסוים, ומצד שני, אם מדובר בגדרות שמקיפות את החצר האחורית נאמר, שאף אחד לא רואה אותם, לא אנו ולא הסובבים בחוץ, אזי שאין השפעה ועניין במראה מסוים של גדרות והמראה של הגדרות לא יהיה חלק מן השיקול עת נרכוש ונקים את הגדרות שלנו.
 
חשוב לזכור שגדרות בחזית הבית שלנו הן בעצם הפנים שלנו ושל הבית שלנו ברחוב ולמראה הגדרות ובכלל זה סוג החומר ממנו מורכבות הגדרות והצבע שלהן, ואפילו הגובה, לכל אלו יש השפעה של ממש על מראה הבית שלנו כפי שהוא נצפה מחוץ לבית ואפשר לומר שמראה הגדרות בחזית הבית שלנו הם כמו אחראיות לרושם הראשוני שיש לאנשים על הבית שלנו ועלינו בעצם. על כן כל כך חשוב שנבנה את הגדרות הנכונות ביותר גם מבחינה עיצובית, שכן לאלו תפקיד של ממש בעיצוב הבית שלנו. מה גם שעלינו לזכור שאם אנו גרים בבית פרטי ויש לנו חצר ואנו רוצים להנות ממנה ובכל זאת לזכות לפרטיות שלנו אז נמצא עצמנו בדילמה לא פשוטה, האם להקים גדרות גבוהות שאכן יקנו לנו את מידת הפרטיות שאנו רוצים בחצר הפרטית שלנו, או מצד שני להקים גדרות בחצי גובה, שלא מאפשרות את הפרטיות אבל בהחלט אינן מהוות מפגע סביבתי הן לחצר הבית שלנו שעכשיו מרגישים בה כמו בתוך מתקן כליאה וגם למפגע סביבתי ברחוב בו אנו דרים. על כן חשוב מאוד לקחת בחשבון את כל השיקולים הללו בטרם אנו בוחרים את הגדרות ומתקינים אותן.
 
ובאמת היום אפשר לראות כל מיני רחובות בהם כל אחד עושה משה שבא לו ומרכיב איזה סוג של גדרות שהוא רוצה וחבל שאין איזה תקן עירוני שלא מאפשר כזה משחק חופשי של כל אחד עם הגדרות שהוא בוחר להקים, שכן הרחוב נראה כמו עירבוביה שלמה של חצרות שאינם משתלבות זו בזו ויוצרות את המראה ההרמוני של רחוב פסטורלי וחבל כי מדובר בבתים פרטיים עם חצרות ועם מעט התאמה בין גדרות אפשר להשיג מראה אחר לגמרי, כזה שאפילו עלול להעלות את ערך הבית.
מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009