מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות כניסה

 

דלתות כניסה הם לא כשאר דלתות אשר מצויות בחללים השונים של חיינו. דלתות כניסה הן דלתות שלעיצוב שלהם כמו גם למידת הביטחון שאלו יודעות להעניק יש חשיבות רבה ביותר.

 

מצד הבטיחות, אזי שדלתות כניסה מתפקדות כשומרות על הבית שלנו מפני פורצים ואורחים בלתי קרואים. אנו נרצה את דלתות כניסה שלנו חזקות דיו ובעלות מנגנון פתיחה וצילנדר מחוכמים שימנעו כל פריצה למן הקלה ועד לקשה ביותר. אנו נשקיע לא מעט כסף עבור דלתות כניסה מהימנות, כאלו שיאפשרו לנו שינה בטוחה ורגועה בלילה ואין די לחידושים ולהמצאות השונות שנועדו לשפר את מידת הבטיחות שלהם.

 

מעבר לתפקיד זה של בטיחות בדלתות כניסה, תפקיד שבימי עבר היה התפקיד היחידי של אותן דלתות, היום לדלתות כניסה יש חשיבות רבה מבחינת המראה שלהן, מבחינת העיצוב שלהם. כמובן שלמודעות הכללית של בעלי בתים לעיצוב פנים ומראה הבית יש תרומה  לעניין, אך יחד עם זאת, כשאנו מדברים על דלתות כניסה אנו מדברים על הרושם הראשוני שנוצר אצל האורחים שלנו המגיעים אל ביתנו. הדבר הראשון בו אלו יתקלו יהיה דלתות כניסה שלנו והן אשר יקבעו את הרושם הראשוני שאין הזדמנות שנייה לו. אז באמת אנשים עושים מאמצעים כבירים לעצב כהלכה את דלתות כניסה שלהן. העיצוב של דלתות כניסה לא מסתיים בבחירת הדלת המתאימה בחנות הדלתות, אלא שיש להתחשב בכל הסביבה של דלתות כניסה. כלומר, הדלת צריכה להתאים לריצוף ולקירות שמסביב ובאופן כללי, דלת הכניסה שלנו צריכה להשתלב היטב עם המראה של הבית כולו.

 

עד כמה דיברנו על דלתות כניסה בסביבה הפרטית של הבתים הפרטיים, אבל כשאנו מדברים על הסביבה העסקית אזי שלדלתות כניסה יש תפקיד מאוד משמעותי. כן, מדובר על אותו רושם ראשוני אותו אנו יכולים ליצור על ידי דלתות כניסה נאותות, אבל בסביבה העסקית , לרושם הראשוני זה יכולה להיות השפעה של ממש בשורה התחתונה של העסק. שהרי עסקים רבים מזמנים אליהם אורחים שונים שהם בעצם לקוחות בכוח, אותם אנו רוצים להפוך ללקוחות בפועל. אנו כמובן נוכל לשווק עצמנו באמצעות השירותים המקצועיים האיכותיים שלנו אבל אל לנו להזניח את העבודה שהעין קונה. ובאמת אפשר לראות שעסקים משקיעים המון בעיצוב המשרדים, אלו משדרים אווירה של ממש ותחושה על הלקוחות ומשפיעים על ההחלטות שלהם. אז באמת עושים הרבה מאמץ והשקעה בבחירת ריהוט משרדי נכון ובשטיחים מקיר לקיר ואפילו משלמים הרבה כסף על יצירות אומנות, אבל מה עם דלת הכניסה? מה עם דלתות כניסה בהם עומדים ובחסותם ממתינים הלקוחות שלנו בטרם יכנסו בפעם הראשונה אל פנים העסק שלנו וילמדו להכיר אותנו, אז באמת אפשר לראות שעסקים רבים משקיעים אין סוף מאמצים בעיצוב נכון של דלתות כניסה שישדרו את כל אשר אותו בעל עסק רוצה לשדר על עצמו וכך זוכים לרושם ראשוני טוב שלאחר מכן עלול לבוא לכדי ביטוי בהחלטות של לקוחות ובסגירת עסקאות.  

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009