מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות הם לוחות שאפשר להזיז אותם שנועדו לשמור על פרטיות בחללים מסוימים וכמובן, להוות שער לסגירה ופתיחה ולאפשר או לא לאפשר מעבר. דלתות נמצאות בכל מקום ובכל סביבה ואפשר לראות דלתות בבתים שלנו, במשרדים, במכוניות, דלתות של ארונות, דלתות רכב וכן הלאה אין סוף דלתות. ובאמת השימוש העיקרי שלנו בדלתות הוא שימוש של אבטחה. מניעת מעבר של אדם לא רצוי ובכל אופן, בקרה על כל מי שנכנס אל החלל הפרטי שלנו. לדלתות מסוימות אין חשיבות של אבטחה ואלו הן בדרך כלל דלתות פנים אשר בתוך המבנה הפנימי של החלל. כמו למשל הדלתות שבחדרים שלנו בבית, אלא נועדו בעיקר לשמור על הפרטיות שלנו בחדרים הפרטייים שלנו, שלא יראו מה אנו עושים בתוך החדר על מנת שתתאפשר לנו הפרטיות, כמו כן גם ליצור בידוד של רעשים וכהאי גוונא.

לדלתות אלו אין חשיבות של אבטחה וכמותן יש גם לא מעט דלתות של משרדים וחדרי ישיבות ששם אין חשיבות לאבטחה, כלומר למניעת כניסה והרחת פורצים, אלו הן דלתות עדינות מאוד לפעמים עשויות זכוכית ולפעמים נעדרות כל מנגנון של נעילה, דלתות שכאלו במקרים מסוימים יהיו למאוד מעוצבות וממש יתפקדו כמו פריט דקורטיבי. וזה ברור. הדלתות תופסות חלק נכבד בנוף של החלל שלנו והן יכולות ממש לעצב ולעזור בעיצוב הכללי של החלל והיום באמת אפשר לראות שימוש גובר בדלתות מעוצבות בכל מיני סגנונות עיצוב וגימורים שונים.

 

אבל לא כל הדלתות עניינם הוא לקשט את החלל הפנימי של החדר שלנו, אלא שרוב הדלתות או אולי, הדלתות החשובות של חיינו, הם כאלו שאמורות לשמור על הביטחון שלנו עת אנו ספונים בביתנו ומבקשים מעט מרגוע מן העולם החיצוני. דלתות אלו יהיו בנויות בצורה מאוד חזקה וחכמה, על מנת שיהיה קשה מאוד לפרוץ אותם. דלתות אלו מגיעות עם מנגנוני צילינדר  מחוכמים שכל אלו נבדקים ונבחנים על ידי טובי הפורצים על מנת שיהיו מחוכמים ככל האפשר ועל מנת שיהיו קשים לפריצה ככל שאפשר.

 

אז באמת העולם כולו אוהב לישון בשקט בלילה – אבל העולם גם לאט לאט מכיר את החשיבות הגדולה של עיצוב ואוהב את הבתים שלו יותר ויותר מעוצבים. אז מה נעשה? האם נוותר על המראה היפה של הדלתות שלנו לטובת מידת הבטיחות שהן מעניקות. כמובן שלא. היום אפשר לראות שהביקוש לדלתות מעוצבות אך יחד עם זאת דלתות מאובטחות כמובן, דרישה שלא יכולה להעלם מן העולם, לפחות עד שיגיע המשיח, ועד אז באמת אפשר לראות שההיצע מנסה להדביק את הביקוש והחברות כולן והיצרניות כולן מציעות היום דלתות מעוצבות להפליא ועדיין, בעלות כל המאפיינים החשובים ביותר של בטיחות ואבטחה ומניעת פריצות. דלתות כאלו אפשר להשיג היום בכל חנות רהיטים ובכל מפעל דלתות וגם ברשתות העשה זאת בעצמך.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009