מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אלומיניום היא מתכת קלה מאוד שאינה מחלידה, מה שהופך אותה לבחירה מושלמת עבור החלונות החדשים בביתנו, חלונות אלומיניום נראים טוב וביחס למחיר שלהם ולזמן שהם יחזיקו אצלנו חלונות האלומיניום הם בהחלט בחירה טובה מאוד.

 

אפילו ערך הבית שלנו יכול לעלות לאחר שנחליף את החלונות לחלונות אלומיניום, מה גם שחלונות אלומיניום טובים מאוד למנוע רוחות פרצים ולהגביל ולבודד מחום וקור וכך גם לחסוך את עלויות החימום והקירור של הבית שלנו.

 

אלומיניום היא מתכת מעולה למסגרת החלונות, האלומיניום היא מתכת חסינה וקלה, לא מחלידה, מתכת האלומיניום היא מתכת שתחזיק לאורך זמן רב , בשונה למשל ממסגרות העץ הישנות שגם דרשו המון טיפול ותחזוקה, האלומיניום בלי תחזוקה כל כך מסובכת מחזיק הרבה יותר זמן בצורה שאין מה להשוות בכלל בין זה לזה ובאמת אפשר לראות היום שהעולם כולו עובר לחלונות אלומיניום ולמסגרות אלומיניום ויש כניסה חזקה ביותר של מתכת האלומיניום לכל חלקי התעשייה וענפי הבניה השונים.

 

אין זה מפתיע שעושים שימוש נרחב במתכת זו שכן מתכת זו נוחה לעיבוד, זולה, קלה לשינוע וקלה להתקנה ובאמת היא היא המתכת כנראה החשובה ביותר שנתגלתה ואכן אפשר לראות איך כולם בוחרים לעבד עם אלומיניום כשאר האלטרנטיבות בכלל לא זוכות לעלות לשולחן הדיונים כשאנו שוקלים באיזו מתכת להשתמש. כמובן שלכל מתכת יש את היתרונות שלה ובהרבה מקרים אנו נעדיף לעשות שימוש במתכת שאינה אלומיניום אבל באופן כללי האלומיניום היא מתכת מושלמת בסביבת הבית שלנו כמעט לכל מטרה ועניין. היום אפילו בונים גגות ופרגולות עם קורות של אלומיניום. כן פעם העץ היה משמש לכל אלו המטרות, אבל היום מה לעשות, העץ כבר לא כל כך אטרקטיבי וזאת ביחס לטיפול שלו והבלאי הזריז שלו יחסית, כשבצד השני ישנה מתכת שהיא גם קלה וגם מחזיקה לאורך זמן רב ביותר. אז באמת אנחנו צריכים לוותר על כל המעלות של העץ והחמימות של העץ וכל הטבע שהעץ מכניס אל הבית או אל החצר, אבל מה לעשות בשורה התחתונה האלומיניום היא פשוט מתכת עדיפה. מה גם שהיום אפשר לצבוע למשל, את לוחות האלומיניום מהם בנויה הפרגולה שלנו, אפשר למשל לנסות לגדל צמח מטפס על הפרגולות אלומיניום שלנו וכך וכך להשיג גם בפרגולת אלומיניום את המראה של העץ והטבע ואפשר להסתיר את הנוכחות האפורה של המתכת.

 

אין זה מפתיע שהעולם עבר למתכת אלומיניום. תמיד מחפשים כיצד לייעל וכיצד להשתפר ואלומיניום היא בהחלט כניסה של חומר חדש, בעל תכונות שכנראה שהעולם חיפש אותם זמן רב.


יש היום הרבה משאבים חדשים שמשתמשים בהם בניגוד לחומרים ישנים יותר כמו עץ וברזל. האלומיניום מעניק הרבה פתרונות אלומיניום מתקדמים והחומר הינו זול יחסית לשאר החומרים, והתכונות שלו הן רבות. גם בבנייה קלה שהפכה להיות מאוד נפוצה, משתמשים באלומיניום, כך שחומר זה הפך להיות פופולרי ובמיוחד ישנם פתרונות אלומיניום מתקדמים .

 

ההתאמה של האקלים הישראלי למוצרי הבנייה הקשורים לאלומיניום


לא לחינם האלומיניום הפך להיות מאוד פופולרי. ניתן למצוא שהאלומיניום הינו יעיל מאוד לתנאי מזג האוויר בארץ כמו נגד חום ונגד לחות. התחזוקה של האלומיניום היא אפסית אם מדובר בשערים, גדרות, מעקות, דלתות וחלונות מאלומיניום. אין צורך לתחזק אותו כי גם הצביעה שלו מחזיקה המון זמן מעמד. חלונות בלגיים הפכו להיות מאוד נפוצים בהמון בתים ודירות, האור חודר מבעד לחלונות, המאה הוא נפלא והעיצוב ברמה גבוהה. ניתן לחסוך באנרגיה וכסף כאשר יש חלונות בלגים העשויים אף הם מאלומיניום. אין צורך להשתמש בחשמל כאשר האור מבחוץ חודר במשך הרבה שעות לחלל הבית. מבחינת הבידוד, חלונות ודלתות מאלומיניום, הם מבודדים מצוינים מפני חום וקור. כאשר אתם מזמינים עבודות שונות של אלומיניום בבית, חשוב כי עבודות אלה יבוצעו באמצעו בעלי מקצוע מיומנים. חשוב כי האלומיניום הה איכותי, חזק ועמיד בפני חלודה. חשוב לברר על בעלי מקצוע אמינים וותיקים בתחום האלומיניום, שכן עבודה זו דורשת דיוק רב ורמת גימור גבוהה ואיכותית.  היום גם הפרגולות בחצר עשויות מאלומיניום, למרות שלדעת רבים עץ הוא יותר כפרי ויפה אבל גם לזה יש פתרונות אלומיניום מתקדמים, כמו צביעה מיוחדת של אלומיניום הנראית בדיוק כמו עץ. כל המוצרים כמו מקררים, מוצר חשמל שונים כמו שואבי אבק, תנורי בישול, כלים למטבח ופרזול לארונות, עשויים מאלומיניום.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009