מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

יש הרבה דרכים באמצעותם אנו יכולים לכסות חלון ואחת מהן היא שימוש בתריסים בלגיים. תפקידם של התריסים הוא כמובן לשמור על הפרטיות שלנו כמו גם לשמור על אור וצר, לשלוט על חדירת האור.

אבל מה עם התפקיד העיצובי של תריסים בלגיים? האם התריסים הם אכן פריטי ריהוט משעממים או שבאמצעות תריסים בלגיים אנו יכולים לשדרג מראה של כל חדר משעמם שרק משווע אל מי אשר יחדיר בו מעט דעת עיצובית, מעט נגיעות של אסטטיקה וכל זאת בשביל לחזק אמירה עיצובית כלשהי וליצור אווירה מאוד מסוימת באמצעות האלמנטים של העיצוב כמו גם לשוות תחושה כלשהי לאותו חלל בו אנו מתקינים תריסים בלגיים.

 

תריסים בלגיים אפשר היום לראות בכל מקום, מן הסביבה המשרדית ועד לבתים הפרטיים. תריסים בלגיים הם בעלי מראה מאוד אלגנטי כמו גם שהם משתלבים בכל ערכי העיצוב המודרני החדש, עיצוב שקולו קוים נקיים ומנימליזם, ומי מתאים לכך יותר מאשר תריסים בלגיים שהרי אלו כל עיניינם הוא קוים חדים ומינימליות.

תריסים בלגיים יכולים לאפשר לנו שליטה על האור הנכנס לחדר. חסימת האור כולו או פתיחה שלמה על ידי הרמת התריסים הבלגיים. כמו כן אפשר להצליל ולשלוט בחדירת האור אל תוך החדר. תריסים בלגיים מאפשרים לנו גם העברה ממצב של חסימת ראות שלמה ומצב שבו אפשר לראות בעד התריסים וכל זאת בקלות סיבוב של ידית התריסים בלגיים. היום אפשר למצוא גם לא מעט תריסים בלגיים עם מנגנוני פתיחה וסגירה, או העלאה והורדה – חשמליים. אלו לאט לאט הופכים למאוד רלוונטים ובתריסים ישנים אפשר גם להוסיף את המנגנון עצמו. תריסים בלגיים אפשר לרכוש בכל החנויות הרלוונטים. בין אם זו חנות לוילונות ובין אם זו חנות רהיטים וכמובן שנוכל למצוא תריסים בלגיים בכל רשתות העשה זאת בעצמך. תריסים בלגיים הם מאוד קלי משקל ומאוד קלי התקנה. רוב האנשים מתקינים אותם בעצמם. בשל המשקל הקל שלהם אפשר בקלות לתלות אותם מעל לכל חלון בלי שום הזדקקות לבעל מקצוע מיוחד שיבוא ויתקין עבורנו את התריסים בלגיים. כך אנו יכולים לאפשר לנו גם משחק רב עם התריסים בלגיים. את התריסים בגליים אפשר להשיג בכל מיני צבעים ובכל מיני טקסטורות ולאחרונה יש גם לא מעט תריסים בלגיים שאפשר להדפיס עליהם כל מיני הדפסים נועזים, כל אלו הם בבחינת כלי עבודה יקרים מאוד כשאנו מדברים על עיצוב פנים לחדר כלשהו. מה גם שתריסים בלגיים אפשר לתלות היום בכל החדרים, למן חדר המחשבים ועד לחדר האמבטיה גם שם אפשר לראות היום לא מעט תריסים בלגיים ובאמת שלאט לאט כולם מבינים את הכוח העיצובי של התריסים בלגיים, את האלגנטיות שלהם וכמובן את הפרקטיקה המאוד פשוטה שלהם. שליטה באור, שליטה צל. כל אלו ועוד על ידי התקנה קלה מאוד של תריסים בלגיים.

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009