מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

האביב חלף והנה הקיץ בא לו, ועכשיו אנו רוצים להקנות מראה רענן לבית שלנו. להתחדש ולחדש משהו. מה נעשה ומה נבחר לחדש? בהנחה שאנו לא ערוכים לשיפוצים ולא רוצים לפשוט רגל, אז כדאי שננסה לחשוב על התריסים שלנו. באמצעות חידוש תריסים אנו יכולים להשיג מראה חדש לגמרי לבית שלנו ולהקנות  תחושה אחרת עת אנו שוהים בביתנו.

 

תריסים אפשר לשים על כל חלון ויש הרבה סוגים של תריסים שונים. כל אחד  מאיתנו ימצא את מה שהוא צריך. כמו כן, שוק התריסים כיום הוא עולם בפני עצמו ואפשר להשיג תריסים בכל מידה ואפילו בהזמנה אישית, ובכל צבע ולפעמים גם עם טקסטורות עיצוביות מהממות.

התריסים השונים אחראיים בין היתר לחדירת האור אל תוך החדר והיום יש מגוון רחב של תריסים עם מנגנונים  מאוד נוחים להרמה ולהורדה של התריסים, כמו כן גם אפשרויות הצללה מאוד מגוונות, כך שעלינו לעשות הוא לגשת לחנויות השונות שמתעסקות עם תריסים ולבחור את התריסים המתאימים לנו.

 

התריסים מגיעים היום גם בכל צבע שנרצה ויש כל מיני סוגים של תריסים. למן תריסים חשמליים ועד לתריסים בלגיים. תריסים חשמליים הם חלק נכבד מאוד מן הבית החכם וגם מבתים רגילים שלא נופלים תחת הגדרה זו של בית חכם. בבתים בהם מותקנים תריסים חשמליים אפשר לראות את ההתייעלות שהטכנולוגיה מאפשרת לנו גם בסביבת הבית. היום אפשר למצוא גם לא מעט תריסים שאת השליטה בהם אפשר לעשות באמצעות שלט רחוק, וכך בעודנו יושבים בסלון ביתנו אנו יכולים מבלי לקום לשלוט בתריסים ובחדירת האור אל החלל בו אנו יושבים.

 

חשוב להבין שמבחינה עיצובית התריסים שלנו יכולים להיות לכלי עזר להשלים מה שאנו צריכים באווירה עיצובית חסרה בחלל כלשהו. באמצעות תריסים מעץ למשל אנו יכולים להינות מכל היתרונות של רהיטי עץ בבית. התריסים מעץ יוסיפו את החמימות שמביא איתו העץ אל תוך הבית שלנו. התריסים הללו יוסיפו את הטבע לתוך הבית שלנו ובאמצעות תריסים שכאלו, שמחירם זול אפשר ממש לדרג כל חדר בסביבת הבית שלנו, שזקוק לשדרוג.

 

את התריסים אפשר לרכוש בכל חנות רלוונטית, למן חנויות הרהיטים ועד לרשתות עשה זאת בעצמך. ישנם גם לא מעט אנשי מקצוע שמוכרים תריסים בצורה עצמאית. אלו ברוב המקרים ימכרו תריסים בעלי מידות מיוחדות וכמובן יבוא גם להתקין וסביר שהתריסים שלהם יהיו מהסוג היותר מורכב. את התריסים הפשוטים שאנו רוצים לעשות בהם שימוש אנו יכולים למצוא בקלות וגם להתקין בקלות. ברוב המקרים מדובר בתריסים מאוד קלים מבחינת המשקל שלהם כך שאין צורך לתלות אותם בצורה מיוחדת וכל אחד שיש לו מעט כישרון להפעלת מקדחה פשוטה או פטיש, תלוי בקיר המדובר, יוכל לבצע משימת תליית תריסים.

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009