מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

פאנלים מבודדים הם לוחות המשמשים אותנו לבנייה. ברוב המקרים של פאנלים מבודדים מדובר בלוחות סנדוויץ'' שלוחות פה מחזיקות בינהם שכבת פוליאוריטן מוקצף.

 

פוליאוריטן מוקצף הוא חומר בידוד מעולה ובמיוחד במצב דחיסות. החומר הזה משמש לבידוד ואינו נחשב לחומר אטום.

 

פאנלים מבודדים מציעים כושר בידוד גבוה, וזאת בגלל תכונות של הקצף, תכונות הבידוד של פאנלים מבודדים

נשמרות לזמן ארוך ביותר ומאפשרות חיסכון גדול כשאנו מדברים על התקופות הארוכות.

מחקרים רבים נעשים בנוגע פאנלים מבודדים וכושר הבידוד שלהם ואלו נמצאים בשימוש בכל חלקי העולם וכמעט בכל סוגי התעשיות. לאחרונה אפשר לראות גם הרבה שימוש ב פאנלים מבודדים גם בבנייה הפרטית.

 

עושים שימוש ב פאנלים מבודדים לחיפוי קירות וגגות ואפילו ריצופים שונים, שיפוץ של בתים היום הוא תהליך בו עושים הרבה שימוש ב פאנלים מבודדים וכמובן שבתעשייה אפשר לראות הרבה עבודה עם פאנלים מבודדים, פאנלים מבודדים הם קירות במבני חקלאות, ובבית אריזה, ובכל המקררים הגדולים, למן מכוניות הקירור ועד למקררים עצמם אשר בסופרים.

 

בבניה קלה עושים הרבה שימוש ב פאנלים מבודדים וזאת כמובן בשל כל היתרונות של ה פאנלים מבודדים.

 

פאנלים מבודדים מאפשרים לנו בניה קלה ומהירה, הם מאפשרים לנו גם בידוד מפני רעשים, כמובן בידוד מפני חום, ומיגון מאש אפילו. היום מיצרים אפילו גגות באמצעות פאנלים מבודדים. יתרון נוספ שמאפשרים ה פאנלים מבודדים הוא שהם מייצרים בניה מאוד קלה, גם מבחינת משקל, מה שמאפשר לנו לבנות יסודות של המבנה שלנו בצורה שונה לגמרי, שונה בעלויות בעיקר. כך אנו יכולים לחסוך לא מעט כסף באמצעות פאנלים מבודדים.

 

עסקים רבים עושים שימוש ב פאנלים מבודדים בשביל לסגור כל מיני גומחות ופינות שונות. בעיקר בתי קפה שמנסים ליצור כל מיני מרפסות לשם אירוח הבאים אל בתי הקפה.

היום אפשר לראות הרבה כניסה של פאנלים מבודדים לבתים הפרטיים בתוך המרפסות. שם השימוש ב פאנלים מבודדים הוא מאוד נוח ויעיל, הן בשל המחיר שלהם, הן בשל התכונות המעולות שלהם והן בשל ההתקנה המאוד קלה שלהם.

 

חניות לכלי רכב גם הם מרוצפים ומחופים על ידי פאנלים מבודדים. גם הפרגולות של ימינו אינם נעדרות פאנלים מבודדים ובעצם בכל מקום בו נעשים שיפוצים או שבנייתם הייתה יחסית לאחרונה, אפשר לראות בכל אלו המון עבודה עם פאנלים מבודדים ואין ספק שלשם הולך עתיד הבניה. לכיוונים של בניה מודולארית, זולה יותר ויעילה יותר, וגם מאוד ירוקה.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009