מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אומנות הפרזול לבית היא מקום בו מתבטא כישרונו ודמיונו הפורה של המעצב או חבר המעצבים בחברות הפרזול השונות. את מוצרי הפרזול ניתן למצוא לא רק בבתי יוקרה כיום אלא גם בשירותים הציבוריים של הקניונים וכן במטבחים בבתי המלון שם נעשית השקעה רבה בתחום זה מאחר שאין מדובר בבית פרטי אלא מדובר במשהו ייצוגי. פרזול הוא סמן לחידושים ויצירתיות בתחום מוצרי הבית. תחום מוצרי הבית הוא תחום עתיר חידושים מספיק לבקר מידי חודש באחד מאולמי התצוגה של אחת מהחברות הגדולות בתחום הרהיטים או עיצוב המטבחים כדי להתרשם מההתקדמות בתחום וממגוון מוצרי העיצוב המונחים באולמות התצוגה כל ידית של דלת או ארון באה יחד עם עיצוב ססגוני של פרחים עם עיקולים מדהימים מזוויות שונות ממש כמו יצירת אומנות.

ברוב החברות של ימינו קיימת מחלקה מיוחדת של מחקר ופיתוח שם יושבים מהנדסי החברה וחושבים על הוצאת מוצרים ייחודיים לשוק. אנשי המחלקה למחקר ופיתוח שואלים את עצמם מידי יום במה אנחנו נהיה שונים מחברות אחרות וכיצד הדבר יתבטא בסל המוצרים שלנו. ההתלבטות היא חזקה למשל במוצרי פרזול שם זה לא עוד ארון או חלון פחות או יותר שמורכבים על פי תבנית קבועה שמשתנה בשוליים, כאן מדובר על מוצרי ה פרזול ששונים במאה ושמונים מעלות ממוצרי ה פרזול של החברה התחברה אחרת ישר יראו האנשים שמדובר במוצר דומה וכאן יחלו הבעיות כאשר החברה תצטייר כעוד חברה ומה שיקבע כאן למעשה אצל הצרכן יהיה תג המחיר. לגבי תג המחיר חברות גדולות של מוצרי פרזול מוכרות את מוצרי ה פרזול באופן גורף ולעיתים בחבילה אחת עם הרהיטים לבית ושאר המוצרים והמחיר בהתאם, חברות קטנות מצטיינות בעיצובים ייחודיים בדרך כלל, עיצובים של מוצרי פרזול שנועדו לבטא את היצירתיות של הצוות הקטן בחברה.

מה הצרכן צריך לעשות?

ובכל הצרכן צריך לשלם מחיר סביר ולבחון את טיב המוצר מאיזה חומרים מוצרי ה פרזול עשויים, מאיזה ציפויים עשויים מוצרי ה פרזול, ובאיזה מתכות משתמשים היצרנים? אחרי בחינת העניין יש צורך לשים לב לעיצוב של מוצרי ה פרזול האם הושקעה בהם מחשבה או שמדובר בעיצוב סטנדרטי? האם ניתן להזמין נניח ארון למטבח עם מוצרי פרזול בחבילה נפרדת מחברה אחרת או שהכול בא בחבילה אחת? לגבי הטעם כל צרכן כמובן בוחר את העיצוב לפי טעמו האישי ועל כך נאמר כי על טעם ועל ריח אין מה להתווכח. מה שחשוב לומר בנושא זה הוא שמוצרי הפרזול חייבים להתאים למראה הבית או למראה המטבח או חדר האמבטיה הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הצבע והתאמתו לרהיטים.

מוצרי ה פרזול עשו היסטוריה די ארוכה החל מהחרבות המעוצבות בימי הביניים והשערים העתיקים עם הגדרות עם העיצובים עליהם ועד למוצרי ה פרזול בימינו. צמיחת הרעיונות החדשים בחברות ה פרזול הם מעשה של יום ביומו ולנו לא נותר אלא לברך על כך.   

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009