מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות יכולות להוסיף המון יופי עיצובי לכל חלל בו אנו עושים בהן שימוש. כמובן שמלבד התפקיד העיצובי שלהם, יש לדלתות שלנו תפקיד מהותי יותר – למשור על פרטיות, בטחון ולמנוע רעש. דלתות היום אפשר להשיג בכל גודל ובכל צורה ובמגוון רחב מאוד של עיצובים שונים ומשונים, ובכוחן של דלתות להוסיף המון אופי ותוכן לחלל בו הן נמצאות בשימוש.

 

אז באמת חנויות הרהיטים השונות וחנויות העשה זאת בעצמך וחברות שמייצרות דלתות, כל אלו יציעו לנו הלקוח הסופי מגוון אינסופי של דלתות מעוצבות, כאלו שיודעות לספק גם את גחמותיו של מעצב הבית שטורח שהכל יראה יפה וישתלב עם כל שאר האלמנטים העיצוביים, כמו כן, דלתות שיניחו את דעתו של כל בעל בית שרוצה להרחיק פורצים ואורחים בלתי קרואים אל ביתו.

 

עם השנים ועם העלייה ברמת החיים הכללית המודעות לעיצוב פנים הולכת וגדלה וזאת בקרב כל חוגי האוכלוסיה השונים. לא פלא שגם הדלתות זכו לנגיעות האלו במסגרת הפיכת הבית והחללים הפנימיים למעוצבים כמיטב המסורת או כמיטב החדשנות העיצובית המודרנית.

 

אם בעבר הדלתות היו לא יותר מאשר דלתות, היו פלטת עץ על צירים, שיודעת לסגור חלל ולפתוח חלל ולהגן מפני פריצות ולמנוע רעש, אזי שהיום הדלתות הן על תקן רהיט לכל דבר ומעצבי פנים מבינים את הכוח העיצובי שיש לדלתות והם אכן עושים בו שימוש נרחב ביותר.

 

בבית הממוצע ישנם כשמונה דלתות ואני מחשיב בספירה זו גם את דלתות הפנים, כמו דלתות שירותים ודלתות חדר בטחון וכן האלה, כמו כן, דלתות כניסה ודלתות שירות וכן הלאה. מסתמן שאחד הרהיטים שחוזרים על עצמם בצורה עקבית בבית הם הדלתות, עובדה זו מאפשרת משחק רב ומחוכם של עיצוב פנים הבית באמצעות אותן דלתות. לכן אין זו הפתעה גדולה שגם שוק היצרניות החל לעצב את הדלתות ולהציע ללקוחותיו מגוון רחב ביותר של דלתות מעוצבות שמתאימות לכל מטרה. דלתות פנים מעוצבות, דלתות כניסה מעוצבות ואפילו דלתות אבטחה מעוצבות. העיצוב יכול להיות כולו טפט עם טקסטורות על הדלת והעיצוב יכול להיות פלטה מהוקצעת וחתוכה על ידי אמן משולבת שלל עיטורים.

 

לכן כשאנו רוצים לעצב את הבית שלנו עלינו לחשוב על נושא הדלתות ברצינות רבה שכן יש לנו כאן ההזדמנות ליצור משחק מאוד יפה עם הדלתות, משחק אגב שלא נראה בכל מקום ומשחק עיצובי שיש לו הרבה כוחות וזאת כמובן כיוון שהדלתות פזורות בכל עבר בבית. האורח שעובר בבית שלנו נתקל בהם בכל כמה צעדים ומה גם שכל דלת תוחמת חלל מסוין, חדר שונה, חלל שעושים בו פעילות שונה והדלת שבחוץ יכולה להעיד על אופי המתרחש בתוך החדר או על אופי יושבי אותו חדר. באופן כזה גם נתחבר באופן פנימי לעיצוב הפנימי של הבית שלנו באמצעות הדלתות שישקפו כל סוג של פעילות בבית.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009