מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

 

הבית שלנו מאכלס בתוכו אזורים שונים. בכל אזור שונה אנו עושים שימוש שונה. ישנו חדר המגורים, או כפי שקוראים לו בישראל הסלון, וישנו המטבח, והאמבטיות וכן הלאה כל אזור וחלק בבית ועד לגינה אפילו. עיצוב הבית שנשית בביתנו חייב להופיע באופן כזה או אחר בכל החדרים. עיצוב הבית צריך להיות אחיד בכל חלקי הבית. זה לא אומר שעיצוב הבית יכתיב לנו עכשיו ריצוף קרמיקה לבן גם במטבח, אבל זה כן אומר שקווים מסוימים של עיצוב הבית שננקטו בחדר אחד, חייבים להופיע בחדר השני. עיצוב בית, כשאר בכל חדר יש עיצוב אחר, עם שימוש בחומרים שונים וסכמת צבעים שונה – היינו סגנון עיצוב שונה לגמרי בכל חדר, במצב כזה לא מדובר בעיצוב הבית, אלא שמדובר בסלט הבית.

עיצוב הבית קשור לעבודה עם חומרים מסוימים, עיצוב הבית קשור לעבודה עם סכמת צבעים מאוד מסוימת, עיצוב הבית קשור לסגנון כלשהו אשר אפשר לראותו בכל חדר ואזור של הבית. באופן כזה של עיצוב הבית אנו יודעים שבוצעה בבית זה מלאכת עיצוב הבית במיטב ההשקעה והמאמץ ואפשר לראות את זה בכל חדר, בהם אנו רואים את הקונסטנטנטיות של עיצוב הבית ושמירה על הסגנון.

 

עיצוב הבית הוא לא רק שאלה של צבע לקירות, עיצוב הבית הוא משחק נכון של רהיטים, משחק נכון עם סוגי ריצופים ויש גם המון עיצוב בית בתאורה נכונה. עיצוב הבית חולש בעצם על כל פריטי הלבוש של הבית, כשאר ברזים באמבטיה למשל, גם הם חלק מעיצוב הבית וגם הם חלק מלבוש הבית. באמצעות ברזים נכונים למשל, אפשר להחדיר המון תוכן עיצובי ואמירה חזקה של עיצוב הבית. לא בכדי למשל, עולם הברזים גם הוא עולם בפני עצמו וישנם סגנונות מסוימים ומשתנים של ברזים וכשאנו עוסקים בעיצוב הבית ובוחרים על סגנון מסוים על פני אחר ללכת איתו הלאה ולעצב באמצעותו את הבית שלנו, אנו נשתדל כמובן תמיד לשמור על הסגנון הספציפי של עיצוב הבית שבחרנו ונשתדל גם להשית אותו בכל שאר חלקי הבית.

 

אם אנחנו מדברים על המטבח, אז במטבח למשל, למשטחי העבודה יש המון חלק בעיצוב הבית. הם תופסים חלק נכבד מן הנוף של המטבח ודי לנו במשטח עבודה אחד לא נכון בשביל לקלקל אווירה שלמה של עיצוב הבית אחיד כככל שיהיה. לכן כשאנו מתחילים בעיצוב הבית אנחנו צריכים לחשוב היטב אם אנו מסוגלים להשית את הסגנון האהוב עלינו על כל חלקי הבית, ובמידה ואין לנו אפשרות כזו, אז כדאי מאוד שנחשוב על סגנון עיצוב שיאפשר לנו להשית אותו על כל חלקי הבית. יכול להיות שנצטרך לעשות פשרות אך במקרים מסוימים זה עדיף מאשר שניצור איזו עירובוביא של עיצובים ושל סגנונות וזאת במטרה להשית איזשהו עיצוב הבית. לפעמים עדיף נגיעות קלות של עיצוב הבית מאשר הרבה נגיעות שרק עושות סלט.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009