מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

לדלתות כניסה שלנו יש השפעה מאוד חזקה על האורחים שלנו עת הם מגיעים אל ביתנו בפעם הראשונה. דלתות כניסה הם אלו שאחראיות על הרושם הראשוני של הבית שלנו ובאופן כללי דלתות כניסה משפיעות על מראה הבית כולו ועל התחושה עת אנו פוסעים את המפתן ונכנסים אל תוך הבית.

 

דלתות כניסה יש להתאים לבית שלנו על ידי מדידות ועבודת נגרות די פשוטה. בכל אופן לא תהיה לנו בעיה להשיג דלתות כניסה , נוכל להיעזר בנגר או בכל בעל מקצוע אחר, או כמובן לרכוש את הדלתות כניסה שלנו בחנויות הרהיטים השונות או ברשתות העשה זאת בעצמך.

 

לפני שנתחיל בבניית הדלת או ברכישת דלתות כניסה, אנו נמדוד תחילה את המשקוף. אנו זקוקים למידות המשקוף בשביל להתאים להן את דלתות כניסה חדשות שנתקין במקום, אנחנו גם צריכים לבדוק שהמשקוף ישר ואפשר לעשות זאת על ידי מדידת המרחק שמהפינה השמאלית העליונה לפינה הימנית תחתונה. ולהפך.

 

כדאי מאוד להקפיד על מידות נכונות של דלתות כניסה. מומלץ שהדלת תהיה קטנה במעט מהמשקוף שלה.

גם אם קנינו דלתות כניסה גדולות מידי על המשקוף שלנו, אין ממש ממה לפחד שכן תמיד אפשר לערוך התאמות בשטח על ידי חיתוך הדלת ומדובר בפעולה שבדרך כלל מתקיני דלתות נדרשים לעשות כן.

 

ולמעשה, דלתות כניסה הם רהיט מאוד פשוט ומובן מאליו, אך יחד עם זאת יש להם הרבה כוח עיצובי בסביבת הבית והם גם יכולות ליצור אווירה מאוד מסוימת, קל וחומר כשמדובר על אורח שזה עתה נכנס בפעם הראשונה לביתנו או לקוח פוטנציאלי שזו הפעם הראשונה שהוא מבקר במשרד שלנו – אז לדלתות כניסה יש הכוח ליצור רושם ראשוני בהתאם לדלתות כניסה שהתקנו במקום והמראה ייחודי שלהן והרושם שהן יוצרות.

 

 

לא לחינם אנו רואים שעולם הרהיטים מבין את החשיבות של דלתות כניסה מעוצבות ודלתות כניסה מיוחדות. כל אלו נמצאות בשפע בחנויות השונות ואין די למבחר האינסופי שהלקוח יכול למצוא בחנויות השונות. אפשר לרכוש דלתות כניסה אצל נגריות המתמחות רק בתחום זה של דלתות כניסה, מצד שני אפשר להשיג דלתות כניסה בכל נגריה לפי הזמנה אישית, עד לבחירת החומר אם נרצה. חוץ מאפשרות זו אנו יכולים לגשת אל חנויות הרהיטים השונות או ברשתות העשה זאת בעצמך. דלתות כניסה מעוצבות או בכל אופן מיוחדות, אפשר להשיג היום גם כאלו שרמת האבטחה בה גבוהה בכל סטנדרט.

 

כמו כן, דלתות כניסה היום יודעות להתאים עצמן לסביבה האקלימית בה הן ממוקמות, וזאת על ידי חומרים ראויים ומתאימים ובאמצעות כל מיני צופיים דקורטיבים עם טקסטורות אומנותיות ובעיקר- יכולת עמידות גבוהה מאוד בסביבה של שמש קופחת וגשם ולחות ורטיבות.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009