מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אינטרקום כבר מזמן אינו בשימושם הבלעדי של הבניינים המשותפים והם כבר הרבה יותר מאשר זמזום למטה שצריך לזמזם למעלה ולהסב את תשומת ליבם של יושבי הדירה אליה אנו רוצים להגיע או בכל אופן איתם אנו רוצים לתקשר.

 

אינטרקום יכול לשמש אותנו בבית או בחדרים השונים של המשרד ליצור קשר אחד עם השני מבלי לצעוק. כמה מאיתנו מכירים את הייאוש כשאנו קוראים מלמטה לאחד הילדים ששוהה למעלה נאמר, בניסיון להגיד לו שישנה שיחת טלפון עבורו. לא רק שאנו מוציאים את הגרון בצעקות אנו גם עושים רושם לא טוב על ההוא שמחכה בצד השני של השפופרת. במקרים כאלו למשל, אינטרקום היא הצורה האלגנטית ביותר שלנו לתקשר עם אלו שנמצאים קרובים אלינו במבנה בו אנו שוהים, קרובים אך לא קרובים מספיק בשביל שנוכל לקרוא להם בקלות.

 

אז חוץ מההתקדמות הזו של האינטרקום, הרי שהאינטרקום זוכה ליתרון של ממש מכל אספקט שנרצה להתבונן עליו כשאנו מדברים על אינטרקום אלחוטי. עצם הכניסה של כל החיווט שלא קיים לכל המכשירים הביתיים האלו כדוגמת אזעקות מאפשר כל כך הרבה ובכל כך הרבה אלגנטיות בשל היעדר הכבלים. ראישת אנו יכולים להציב את האינטרקום על כל חלקיו השונים בכל מקום שנרצה, ויתירה מכך אנו יכולים לנוע עם האינטרקום שלנו ברחבי הבית או המשרד ולהזיז אותו תמיד בהתאם לצרכים המשתנים שלנו.

 

כך למשל אנו יכולים לקבוע נקודת אינטרקום אחת בחדר השינה של הילדים שלנו ואת הנקודה השנייה להפוך ניידת וכך בכל פינה של הבית אנו יכולים לשמוע מה קורה עם הילדים שלנו בחדר השינה שלהם. האם התעוררו, האם משתעלים או האם משחקים ומשתוללים כשהם צריכים בעצם לישון. כל אלו למשל הם יכולות שאין להורים שאין להם מערכת אינטרקום מותקנת בבית. דמיינו לכם מצב בו האישה נאמר, יצאה לבלות עם חברות ואתם נשארתם לשמור על הילדים. האם אתם מרותקים לסלון או לכל מקום בבית שממנו אתם יכולים לשמוע את הילדים, כן. אתם מרותקים. אלא אם יש לך אינטרקום מותקן בחדר הילדים ובמקרה כזה אתם אפילו יכולים לגשת לבית השכן ולשבת אצלו כל עוד אתם בהאזנה באמצעות האינטרקום לחדר הילדים.

 

האינטרקום היום יכול להיות מחובר גם למערכת הרמקולים ובעצם לשדר מוזיקה לכל חדר או לשדר הודעה בכל חדר. זכרו, במבנים מסוימים ליכולות אלו של האינטרקום יש משמעות רבה ולפעמים משמעות זו יכולה לבוא גם לכדי ביטוי בשורה הסופית של העסק במידה והאינטרקום מצמצם מרחקים ומקרב אנשים, מייעל וחוסך זמן בעבודה.

 

מערכות אינטרקום שונות אפשר להשיג בכל מיני חנוית, מחנויות טמבור שונות, ודרך חנויות אלקטרוניקה ועד לחנויות ורשתות העשה זאת בעצמך. המערכות אינטרקום השונות באות בעלויות סבירות וכשאנו מדברים על מערכות אינטרקום אלחוטיות אז גם ההתקנה שלהם לא דורשת יותר מאשר להציב אותם היכן שנרצה.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009