מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות

חלונות וקצף גילוח – מה הקשר? יש קשר. תכף נגלה לכם.

כולנו אוהבים לעמוד זמן ממושך במקלחת תחת זרם רותם של מים חמים. האדים אופפים את כל החדר ואנו בתוך בועת החלום שלנו נהנים ממקלחת מרגיעה. כמובן שמיד כל החדר יתמלא אדים ואחד הדברים שאנו פחות מחבבים הוא עניין האדים על המראות ועניין האדים על החלונות שלנו.

מי מאיתנו לא היה רוצה לצאת מהמקלחת הרותחת והמלאת אדים כשהוא יכול לראות במראה מבלי להתחיל לשטוף אותה אחת לכמה רגעים, שכן ישנם עדיין אדים בחדר וגם אחרי שהעברנו ניגוב קליל שוב אפשר לראות את האדים על המראה. ואז במקום פשוט לראות בבואתנו על המראה, אנו מתחילים לנגב ולנגב.

ומה על אלו שיש להם חלון וגדול וצופה אל נוף מרהיב בחדר האמבטיה שלהם? גם אז נרצה לצאת מהמקלחת הרותחת ומלאת האדים ובעודנו מתנגבים, לצפות בנוך המרהיב המשתקף בחלונות האמבטיה. ובמקום זה אנחנו רואים רק אדים על החלונות.

אז מה אפשר לעשות עם חלונות ואדים ועם חוסר היכולת שלנו לראות מבעד? מה נעשה עם המראות שלנו בסביבת האמבטיה ואיך נוכל להימנע מחוסר ראות הנגרמת בשל האדים שבחדר הקטן והסגור הוא חדר האמבטיה שלנו?

נוכל להימנע מאדים אלו על ידי קצף גילוח. כן כן, קצף גילוח הוא זה שיאפשר לנו לראות את הפנים שלנו בעודנו מתגלחים אחרי מקלחת רותחת. איך נעשה זאת? בצורה הפשוטה ביותר.

ניקח קצף גילוח ונמרח אותו על החלונות או על המראות שלנו באמבטיה. אפשר פשוט לשים ביד קצף גילוח וביד להעביר אותו על כל חלקי החלונות. אחרי שעשינו זאת אנו נעביר מטלית יבשה וננקה את קצף הגילוח מן החלונות. חשוב מאוד שנשה זאת עם מטלית יבשה. יקח לנו קצת זמן להסיר את קצף הגילוח אך בסופו של דבר זה משתם. קצף הגילוח, או לפחות מה שנשאר ממנו אחרי שניגבנו אותו, ירחיק את האדים מהחלון וכך גם לאחר מקלחת חמה ורותחת כזו עם הרבה אדים, נוכל לראות מבעד לחלונות ונוכל לראות את עצמנו מול המראה. כנראה שהחומר הווקס שיש בקצף הגילוח הוא שאחראי על פעולה זו.  

אז בעם הבאה אל תגידו שלא אמרו לכם ושאין פתרון לאדים על החלונות. קצף גילוח, כל קצף גילוח יכול לפתור אותנו מהאדים על החלונות שלנו בחדר האמבטיה ובכל פעם שנמרח עליהם קצף הטריק הזה יעבוד לנו למשך כמה שבועות ואז נצטרך שוב למרוח את החלונות שלנו בחדרי האמבטיה או בכל חדר אחר בו החלונות שלנו מתכסים באדים.

חלונות לבית מברזל ואלומיניום

אם גם אתם מעוניינים לעצב את ביתכם – הסוד לעיצוב עובר דרך סוג החלון. רכיב כמו חלון הבית, אשר נדמה לנו כמוצא אל החוץ ולא אלמנט שצריך להקדיש לו חשיבות עיצובית – משפיע לאין ערוך על העיצוב הביתי שלנו הלכה למעשה. חלונות לבית מברזל ואלומיניום יעניקו עבורכם את המראה הקלאסי לנכס בו הם יותקנו. לחלונות אלו יתרונות רבים אשר יסוקרו בהרחבה במאמר זה . על סמך המידע תוכלו לדעת איזה חלון יתאים לנכס שלכם בצורה מיטבית, ולהתחיל לעשות את הצעדים הראשונים לקראת מימוש בחירת החלון שלכם.

אופן הבחירה של החלון

כאשר אנו נדרשים להחליט האם לרכוש חלון ברזל או אלומיניום – יש לקחת בחשבון את סוג העיצוב הנחוץ לנו לייצור: קלאסי או מודרני יותר. כמו כן, מהו התקציב שלנו. בהינתן תקציב נמוך, עדיין נוכל לייצר מראה קלאסי אם נבחר בחלון בלגי מאלומיניום בעל מראה עיצובי כמו של חלון הברזל – אשר הוסבר אודותיו בפסקה הקודמת. השילוב בין סוג המראה שאנו רוצים לייצר עבור הבית שלנו והתקציב שעומד לרשותנו הוא שיסייע לנו לבחור את החלון המתאים לנו ביותר בסופו של תהליך.

פרמטרים חשובים לבדיקה לפני קניה

חשוב לוודא שישנה תווית של תקן על החלון המתאימה לתקינה הישראלית. כמו כן, מומלץ לבחור במוצר יצירתי עם פרזול מתוחכם, סגירת חלון מיוחדת ועוד. בחירת חלון מסוג כזה גם אפשר לשפר עוד את רמת העיצוב וגם תאפשר תפעול קל ונוח של החלון בהשוואה לחלון הסטנדרטי. חשוב לבדוק מהי הזכוכית שאתם רוכשים ומהי מידת האטם שלה. זכוכיות מחוסמות בדרך כלל אוטמות בצורה הטובה ביותר הם מפני אקלים והן מפני רעש. ביצוע בדיקות אלו תבטיח לכם חלון משובח, עמיד ואופנתי מתמיד.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009