מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מחסומים לחניה הם מכשיר עם פונקציה מאוד בסיסית. הגנה על החניה שלנו מפני אורחים בלתי קרואים. אפשר לראות מחסומים של חניה בכל מקום, החל מהחניון הציבורי, החניון של הקניון, החניון הפרטי ובכל בסיס אנחנו נראה מחסומים כמובן שבשדי התעופה יש מחסומים שמאוישים גם בחיילים חמושים וכמובן שיש את המחסומים של צהל וכן הלאה.

 

אז כשאנו אומרים מחסומים אין זה אומר בהכרח שאנו מדברים על מחסומים חשמליים כאלו שעולים בלחיצת כפתור, אלא שגם אדם שעומד על השער ומחזיק את החוט או אפילו רק עומד בשער – הוא הוא המחסום.

 

בחניות היום אנו יכולים להתקין מחסומים מכל מיני סוגים בעלי מאפיינים שונים. אפשר להתקין מחסומים שנפתחים על ידי שלט רחוק ואפשר להתקין מחסומים שמזהים את קרבתנו ונפתחים אוטומטית בהנחה שהתקנו ברכבנו את החיישן וישנם גם מחסומים שאנו יכולים להתקשר אליהם והם נפתחים. אין גבול לנוחיות כשאנו מדברים על מחסומים.

 

בשונה מבסיסים צבאיים או ממחסומים של נאמר מושב או קיבוץ, שהם מחסומים מאסיביים ממש ובאמת שקשה לחדור אותם אם מישהו מחליט שהוא רוצה לפרוץ ולעבור את המחסום, אז בשונה מאלו ישנם המחסומים שאפשר לראות בעיקר בסביבות הביתים הפרטיים. בסופו של דבר מדובר במחסומים מאוד פשוטים שלא אמור באמת לחסום מישהו מלעבור אותם שהרי הם די קלים למעבר נאמר ברכב, אלא שעיקר התפקיד שלהם הוא לומר לזרים שלשטח זה הכניסה אסורה ומוגבלת במחסום אפילו.  

 

ישנם מחסומים דו כנפיים, אלו מורכבים משני לוחות אחד בכל צד והם בעצם כמו שער שנפתח אי מתי שמישהו מחליט לפתוח מחסומים אלו.

 

למחסומים אלו יש מראה מאוד מכובד של מחסום ובדרך כלל יבחרו בהם בכל מיני מקומות שגם למראה יש תפקיד וחשיבות.

 

ישנם למשל מחסומים נגללים, אלו עולים כמו תריס והם מאוד מתאימים למשל להיות מחסומים של חניות.

היום אפשר להשיג הרבה מחסומים קטנים מאוד, כאלו שמציבים אותם במרכז הכניסה לחניה ולא יותר מכך. אלו מאוד עדינים בנוף והם לא מכערים את הסביבה והכי חשוב הם עושים את עבודתם נאמנה. הם ניצבים במרכז החניה וכל רכב זר מיד מבחין במחסומים אלו ומבין שאינו יכול לחנות בשטח חניה פרטית זו. מחסומים אלו נמכרים במחיר סביר בהחלט והתקנתם מאוד פשוטה. הם מופעלים על ידי שלט רחוק הממוקם ברכב או כל שיטה אחרת לפתיחה מרחוק. כמו למשל חיישנים המותקנים ברכב או הפעלה של המחסומים על ידי חיוג אליהם באמצעות מכשיר הטלפון.

 

בתל אביב למשל, שם יש חשיבות גדולה ביותר למחסומים של חניות. אלו עושים תפקיד חשוב ביותר שם כיוון שיש מצוקה קשה ביותר של חניה בתל אביב ואם לא נדאג למחסומים בסביבת החניה שלנו אפשר שנחזור הביתה ונגלה שאין לנו מקום חנייה כיון שמישהו תפס לנו אותו.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009