מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות עץ

 

דלתות עץ יכולות להוסיף הרבה תוכן ואמירה עיצובית לבית שלנו. אנחנו לא מרבים לתת על כך את הדעת כשאנו בונים בית חדש או משפצים את הבית הקיים שלנו ובדרך כלל אנו מיד חושבים על כל האפשרויות הברורות מאליהן אבל כמו שמים בצד ולא שמים לב בכלל לאפשרויות של דלתות עץ למרות שאלו מככבות בשוק ואפשר להשיג אותם בכל מיני עיצובים ובכל הצבעים וכאמור יש להם המון כוח עיצובי.

 

אז למה דלתות עץ? כנראה שהעץ היות חומר טבעי עדיין כמו תמיד עושה עלינו אחלה רושם עלינו ועל האורחים שלנו. אז באמת אנו יכולים לבחור דלתות עץ פשוט לחדרים ודלתות עץ מעוצבות לדלתות היות משמעותיות בבית שלנו, כאלו שמשחקות יותר תפקיד עיצובי. העץ כאמור הוא חומר טבעי וככזה הוא מצריך תחזוקה מאוד מסוימת אחרת אנו עלולים למצוא את הדלת שלנו כעבור תקופה מסוימת עם חורים של תולעים או עם נזקים של לחות ורטיבות ואם לא נדע  לטפל בדלתות עץ שלנו כמו שצריך אנחנו נצטער על כך ותמיד עדיף להיזהר מאשר להצטער.

 

לכן כשאנו הולכים לבחור דלתות עץ חשוב מאוד שנדע מהם הצרכים שלנו מאותן דלתות ומהי הסביבה המיוחדת בה אנו ממקים את הדלתות עץ ובהתאם לכך נוכל לבחור את החומר המתאים ביותר שממנו תהינה בנויות הדלתות עץ שלנו. חשוב מאוד להתייעץ על כך עם מוכר הדלתות שלנו. זה מחזיק בידע רב וניסיון רב והוא בהחלט יכול לשרת אותנו ויאן מה להתבייש לשאול שאלות שכאלו. מעבר לעץ עצמו של דלתות עץ יש כל מיני ציפויים שונים שיכולים להוסיף הן הגנה והן עיצוביות לדלתות של עץ שלנו.

 

אז אחרי שקבענו את התקציב שעומד לרשותנו אנו נרצה ללכת ולאתר את דלתות עץ המתאימות ביותר לנו ואנחנו נעשה זאת בכובד ראש ולא נמהר ובטח שלא נלך אחר כך מיני אופנות חדשות ורגעיות ובמקום כל זאת אנחנו נחשוב היטב מהם הצרכים שלנו ובאיזו סביבה עיצובית הדלתות עץ שאנו קונים תתמקמנה ובהתאם לסביבה עיצובית זו אנו נרכוש את דלתות עץ המתאימות ביותר. שכן עץ הוא לא בדיוק חומר שמשתלב בכל סביבה, בכל אופן לא בכל סביבה עץ משתלב טוב ולכן הבחירה בדלת הנכונה היא לא כל כך פשוטה וחשוב מאוד שנעשה זאת אחרי שלקחנו בחשבון את כל מרכיבי הסביבה ושלא נפשל בבחירת דלתות עץ המתאימות ביותר לנו.

 

היום אפשר לרכוש דלתות עץ בכל מיני מקומות. כמובן שבחנויות הרהיטים אבל גם בחנויות וברשתות העשה זאת בעצמך ואפשר למצוא שם דלתות עץ פשוטות ודלתות עץ מעוצבות על ידי מיטב האמנים המעצבים. היום דלתות עץ הן פריט מאוד אופנתי ואין גבול להיצע שיש ולמבחר הגדול וכמעט כל דלת שנרצה להשיג שתהיה גם מקבוצת דלתות עץ נוכל להשיגה בקלות יחסית.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009