מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות לבית

 

כשאנחנו בונים בית חדש או משפצים מחדש את הבית שלנו אנחנו לא לוקחים בחשבון דלתות לבית הן אחד מהרהיטים היותר מעניינים ואנחנו גם לא מודעים לכך שעולם הדלתות לבית הוא עולם ענק מלא בחידושים ואופנות משתנות ובעוד שאופנה חדשה מגיחה לעולם אופנה ישנה של דלתות לבית מפנה לה את מקומה. עולם זה הוא עולם של עיצובים ועיטורים וטקטסטורות שונות של דלתות לבית ואפשר למצוא כל מה שנחפש. השאלה היא האם אנחנו מבינים את הכוח העיצובי שיש לדלתות לבית והאם אנו מודעים למגוון העצום שהשוק יודע להציע לנו.

 

דלתות לבית פזורות בכל רחבי הבית והחלק שהן לוקחות מהנוף בתוך הבית הוא חלק די נכבד, בשל כך כמובן דלתות לבית הן אחלה הזדמנות להעשיר את הבית מבחינה עיצובית ולהוסיף עוד תוכן ובאמת הדבר הכי כיפי בדלתות לבית הוא שלא כולם מודעים לאפשרויות השונות המוצעות לנו בחנויות הדלתות ובמקרה כזה, אנחנו יכולים לשוות לבית שלנו מראה מאוד ייחודי באמצעות דלתות לבית. זכרו גם שדלתות לבית משתנות בהתאם לחדרים אותם הן סוגרות. ישנן דלתות לבית שהן דלתות הכניסה וישנם דלתות של חדרי שינה וישנם דלתות לבית שהן דלתות המרתף . לכל דלת יש את התפקיד שלה וחשוב מאוד לפני שאנו בוחרים את דלתות לבית שלנו שנבין כל דלת מה הוא התפקיד שלה ובהתאם לתפקיד של אותן דלתות לבית אנו נבחר את הדלת המתאימה ביותר. כמובן שנרצה תמיד לבחור דלתות לבית שגם ימלאו אחר התפקיד שאנו מייעדים להן וגם יהיו מאוד מתאימות לסביבה העיצובית בה אנו נציב את אותן דלתות לבית.

 

אז באמת כשאנו מדברים על דלתות לבית שהן בעצם דלת הכניסה של הבית אזי שאנו מדברים על הרושם הראשוני שנוצר על האורח שלנו עת הוא מתהלך לו אל סוף שביל הבית שלנו ומגיע אל מפתן הדלת ומתדפק על דלתות לבית שלנו. במקרה כזה הדלת שלנו היא בעצם הכרטיס ביקור שלנו היא הרושם הראשוני וכמו שכולם כבר יודעים לרושם ראשוני אין נסיון נוסף. לכן מאוד חשוב כשאנו בוחרים את דלת הכניסה שתהיה זו דלת שמשתלבת היטב עם כל הסביבה שלה. שמשתלבת עם הצבע של המרצפות שתחתיה ועם מרצפות השביל לבית שלנו ועם צבע היקורת של הבית. אי אפשר לשים דלת יפה ככל שתהיה אבל שאינה מתאימה לסביבה בה היא ממוקמת. חשוב מאוד לעשות את ההתאמות האלו אחרת כל המאמץ שאנו עושים כמו היה לחינם ואין בו תועלת של ממש.

 

בנוגע לדלתות לבית שמשות אותנו לחדרים כאן זה מאוד פשוט כיוון שלדלתות אלו גם אין שום תפקיד ממשי להוציא את התפקיד הברור שלהם, והוא הפרטיות שלנו, ולשם כך דלתות לבית שלנו צריכות להיות בלתי שקופות.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009