מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

 

דלתות אלומיניום הם בחירה מעולה גם בגלל המשקל שלהם שהוא קל יחסית, וזאת כמובן ביחס לחוזק שלהם. למעשה , כנראה שדלתות אלומיניום הם הדלתות הקלות החזקות ביותר. קל לפתוח אותם וקל לסגור אותם יש הרבה משמעות למשקל הנמוך יחסית של דלתות אלומיניום.

 

דלתות אלומיניום הן מאוד חזקות וזאת בניגוד למשקל שלהם, הדלתות אלומיניום מפתיעות בחוזק שלהם והן מציעות את יחס החוזק משקל הטוב ביותר. דלתות אלו לא יתעקמו במהרה ודאי לא יגלו משקעים באזורים שונים ובסופו של דבר הן דלתות אלומיניום חזקות מאוד.

 

המגוון הרחב של הגימורים של דלתות אלומיניום גם הוא סיבה מאוד טובה לבחור בדלתות אלומיניום. אלו מאוד קלות לעיבוד ולגימור ואפשר להשיג אותם בכל צורה טקסטורה ואפשר לשלב בדלתות הרבה חומרים אחרים וכך להוסיף עושר למראה העיצובי שלהן.

 

כשאנו מדברים על דלתות אלומיניום לשימוש בסביבה חוץ ביתית אזי שאלו הם אחלה בחירה. כמו שאמרנו הן מאוד חזקות כמעט כמו הברזל, אלא שבשונה מהברזל הן לא דורשות תחזוקה כל כך כבדה. אין להם שום בעיה עם מזגי אוויר שונים ועם לחות. לעומתם דלתות מעץ או דלתות מברזל שיהיו בשימוש למשך תקופה ארוכה בסביבה חוץ ביתית בהחלט יפגמו כתוצאה מהחשיפה שלהם למזג אוויר. חלודה במקרה של הברזל ולחות במקרה של דלתות עץ. שני אלו הם גורמים מזיקים לדלתות אך לא כך היא כשאנו מדברים על דלתות אלומיניום.

 

דלתות אלומיניום הן לא בצבע הכסף, צבע האלומיניום. נכון, כולנו חושבים שאלומיניום היא מתכת משעממת ופרקטית בלבד אבל זה לא נכון לומר זאת על דלתות אלומיניום. בקלות נוכל לבצוע את דלתות האלומיניום שלנו בכל צבע שנרצה ונוכל לעשות שוב ושוב בהתאם לרצוננו.

 

אפילו המחיר של דלתות אלומיניום הוא מחיר משתלם. אם אנחנו מדברים על דלתות אלומיניום מהמדף, כאלו שאפשר לבוא לחנות לקנות ולהעמיס על האוטו ואז בקלות להוריד בבית ולהתקינן. וגם אם אנו מדברים על דלתות אלומיניום מעוצבות גם אז יש לנו יתרון של מחיר כי יחסית לברזל או לדלתות העץ הדלתות אלומיניום הן יחסית זולות.

 

שימו לב , היום דלתות אלומיניום הופכות ליותר ויותר פופולריות ואפשר למצוא אותם אצל בית השכן או לפחות בהמשך הרחוב. בפעם הבאה שאתם מקישים על ביתו של החבר שלכם שימו לב האם אין זו דלת אלומיניום שאנו דופקים עליה וממתינים לבעל הבית שיבואו ויזמין אותנו להתארח. וגם אם לדלת שעליה אתם מקישים יש מראה של עץ – שימו לב טוב מאוד האם אין זו בכל זאת דלת אלומיניום מעוצבות שחיפו אותה בחיפוי כלשהו עם מראה ואולי אפילו גם תחושה של עץ. אל תהיו מופתעים אם תגלו שזו דלת אלומיניום. כולם כבר לאט לאט מבינים. דלתות אלומיניום הן בחירה מצוינת.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009