מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

גם גדרות כמו כל דבר אחרים שאנו בונים בבית היפה שלנו, בטרם נבנה את הגדרות נרצה לתכנן אותן היטב למען נשלים המשימה בתוצאה רצויה ולא אחרת. מה גם שתכנון נכון בתחילת התהליך ימקד אותנו בעבודה ויחסוך לנו זמן רב ועלויות. אז מהו תכנון נכון של גדרות. תכנון נכון של גדרות וכל דבר בעצם מתחיל בצרכים. תחילה מגדירים את הצרכים שאנו רוצים שהגדר שלנו תענה לנו עליהם ובהתאם נתכנן ונבנה את הגדרות סביב הבית שלנו.

 

תכנון גדרות שונה מעיצוב גדרות. בעוד שאנו מתכננים גדרות אנחנו נתייחס לצרכים המיוחדים שאנו מבקשים מהגדר שלנו, אנו נתייחס לאקלים המיוחד בו תוצב הגדר, עומק האדמה וכן הלאה. כשאנחנו מדברים על עיצוב גדרות אנחנו נתייחס פחות לחומרים ואופי וטכניקת הבנייה ונדבר יותר על צבע וסוג של חומר מבחינת טקסטורה זאת כל למען הגדרות שלנו ישלימו את המראה של הבית שלנו. זכרו, הגדר היא החזית של הבית שלנו והיא בעצם הרושם הראשוני שנוצר עת אורחינו מגיעים לביתנו ונתקלים לראשונה בבית שלהם ואין לנו אפשרות לרושם שני.

 

אז באמת לטובת תכנון הגדרות אנו נאזין לצרכים שלנו ולטובת עיצוב הגדרות אנו נתחשב בעיצוב הכללי של הבית. אם אנחנו צריכים גדרות לשם הרחקת פושעים ומה שלא יהיה אז אפשר שנתפשר על המראה של הגדרות, אבל אם מדובר בגדרות שאין להם תפקיד ממשי אמיתי וכל עניינן הוא חן ויופי סביב ביתנו אז אנו נתעלם מכל השיקולים של הבטיחות והאבטחה ונחשוב רק על צבעים וטקסטורות שונות ועיצובים שונים לגדרות שלנו.

 

גדרות עץ למשל הן גדרות קלאסיות כשאנו מדברים על גדרות שעיקר מהותן הוא המראה שלהן ולא העיצוב שלהן. המראה של העץ יש בו בכדי להשתלב עם הסביבה הטבעית והוא משווה לבית שלנו מראה של בית בכפר גם אם אנו באמצע העיר. למעשה גדרות עץ לדעתי זו הבחירה הקלאסית למי שרוצה לגדר את הבית שלו ולשוות לו מראה של בית קטן בערבה, בית שמאוד נעים לשהות בו.

 

אז לפני שאנו הולכים ומזמינים גדרות אצל מי שנזמין אצלו גדרות, כדאי מאוד שנתכנן היטב את המהלך הזה וזאת כיוון שגדרות היא הוצאה לא קלה מה גם שלא נרצה למצוא עצמנו בונים גדרות בפעם השנייה בגלל שהפעם הראשונה לא היתה כל כך מוצלחת.

 

איך נעשה זאת? ראשית נתכנן את התקציב שיש לנו ועומד לרשותנו למען בניית הגדרות סביב ביתנו. התקציב יאפשר לנו לעבוד בצורה חכמה ולא לסיים בפשיטת רגל. לאחר שיש לנו תקציב אנו צריכים להגדיר את הצרכים המיוחדים שלנו, את הסיבות שבגינן אנו רוצים לבנות גדרות סביב הבית שלנו, לאחר שעשינו כל אלו אנו יכולים לבקש עצתו של בעל מקצוע בנוגע לגדרות הנכונים לנו ולביתנו.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009