מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

תריסי גלילה

 

תריסי גלילה יכולים להיות קשים מאוד לניקוי ולתחזוקה שוטפת וזאת בשל המבנה היחסית מורכב שלהם.

תריסי הגלילה מזמינים אליהם את האבק ואת קורי העכביש ואם לא נדאג לנקות את אלו ולהימנע מהם התריסי גלילה שלנו יראו כמפגע סביבתי.

 

עלינו לדאוג תמיד לנקות את תריסי גלילה מאבק כמו כל רהיט אחר בחדר. מומלץ כמובן להשתמש במטלית או במנקה אבק שלא מזיז את האבק מצד לצד. אפשר גם להשתמש בכל מיני תכשירים שמונעים אבק. בשביל לנקות את תריסי גלילה בצורה יסודית יותר אפשר שנרצה להוריד אותם ולהשתמש בחומר ניקוי חזק יותר ממש בפעולה רטובה על תריסי גלילה שלנו. או במקום תכשירים כאלו אפשר לקחת את שואב האבק ולנקות בעזרתו את התריסים שלנו. פעולה כזו של תחזוקת תריסי גלילה כדאי שנבצע אחת לחודש או אחת לפרק זמן שנראה לנו הגיוני בהתאם לריבוי או מיעוט האבק בסביבה בה מותקנים תריסי גלילה.

את תריסי הגלילה אפשר ממש להוריד ולהכניס לאמבטיה ולשטוף אותם. חשוב מאוד לייבש את תריסי הגלילה בטרם נתלה אותם שוב.

 

תריסי גלילה הם אפשרות עמניינת ביותר להוסיך הרבה אור לעיצוב הבית שלנו. תריסי גלילה תפקידם אומנם למנוע את חדירת האור ולסוות את חדירת האור שחודר לחלל בו מותקנים תריסי גלילה. אבל מעבר לתפקיד זה של תריסי גלילה אנו יכולים להשתמש בתריסי גלילה בשביל להוסיף תוכן עיצובי לחדר ולחיזק את האמירה העיצובית וזאת די בקלות כי תריסי גלילה אפשר להשיג בכל מיני צבעים ובכל מיני טקסטורות שונות וקל מאוד להתקין את תריסי גלילה ולתחזק אותם.

 

תריסי גלילה יכולים לתפקד היטב בכל מיני חדרים וחללים שונים בהם יש צורך למנוע חדירת של אור במידה כזו או אחרת. באמצעות תריסי גלילה אנו יכולים לקבוע כמה אור יכנס לחדר ואפשר גם לקבוע ששום אור לא יכנס לחדר אם נגלול את תריסי גלילה עד לסוף שלהם ובכך נכסה את כל שטח החלון.

 

תריסי גלילה אפשר לקנות אצל בעלי המקצוע במידה ואנו זקוקים להתאמות מיוחדת של תריסי גלילה מבחינת גודל ורוחב. בעלי מקצוע אלו שעניינם הוא תריסים יוכלו להציע לנו תריסי גלילה בכל צבע שנבקש ובכל טקסטורה עיצובית כזו או אחרת וגם ההתקנה של תריסי גלילה היא קלה מאוד וזולה יחסית ואפשרית בכל מקום כמעט.

 

חוץ מבעלי מקצוע אלו נוכל למצוא את תריסי גלילה בכל חנויות הרהיטים השונות, או בחנויות בדים או חנויות של וילונות , או ברשתות העשה זאת בעצמך. את תריסי גלילה אם הם פשוטים ולא מורכבים כל אחד יכול להתקין ללא עזרתו של בעל מקצוע ובכך ביכלתנו לסכם את הקניה הזו במחיר נמוך.

 

אז כל מה שנשאר לנו עכשיו הוא לבחון את האפשרויות השונות שאנו יכולים להשיג בתחום תריסי גלילה ולבחור את זה שמתאים לנו הן לעיצוב והן לצרכים שלנו.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009