מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 חלונות

חלונות מחדירים אור טבעי וחיוני את סביבת הבית שלנו. חלונות מאפשרים לנו להציץ אל העולם שנמצא בחוץ עד לנקודת האופק. חלונות מאווררים בצורה טבעית את החדר שלנו ויש להם תפקיד חשוב מאוד בסביבות השונות בהן אנו שוהים, זה לא משנה אם זה המשרד או הבית, או המרתף בו אנו לומדים בחוג הקרטה.

 כיוון שלחלונות יש תפקיד כל כך משמעותי בחללים השונים בהם אנו שונים, תפקיד כל כך משפיע וחיוני, אזי שיש לתת את הדעת ואת כובד הראש כשאנו בונים מבנה חדש וצריכים לתכנן את החלונות והמפתחים שלו.

 אנחנו נרצה לדעת כיצד והיכן למקם את החלונות שלנו באופן כזה שיתאפשר לנו אור בצורה הכי טובה ואוויר בצורה הכי טובה , ולא מדובר בתכנון פשוט, עלינו לחשב את כיווני האוויר השונים ואת נקודות הזריחה והשקיעה ועד כמה שאפשר למקם את החלונות שלנו במקום הכי טוב, המקום הכי טוב שיכניס אוויר בשעות המתאימות ושיכניס אור בשעות המתאימות.

 מעבר לכך, החלונות הם רהיטים פשוטים אך מורכבים. הם פשוטים כי בסופו של דבר מדובר בחלונות שנכנסים בתוך כיס בקיר שלנו, אבל בכל זאת מורכבים כי יש בהם מסילות ויש להם ידיות ויש לשמור על כל אלו שיעבדו בצורה החלקה ביותר על מנת שנוכל ליהנות מהם לאורך זמן רב.

אומנם מנינו את תפקידי החלונות בתחילת המאמר אך לא דיברנו על התפקיד של החלונות הבטיחותי. חלונות רבים הם הם הגבול האחרון שבין ביתנו לעולם ולאפשרויות השליליות שמזמן העולם שרוצים לפרוץ לנו אל הבית ולשדוד אותו. חלונות חזקים וטובים, כאלו שתוכננו ועוצבו להתמודד עם פורצים למיניהם. בחלונות כאלו נשים דגש על טיב החומר וטכניקת הנעילה. כל זאת בשביל למנוע פריצות לתוך הבית שלנו.

חוץ מאלו, ישנם חלונות שצריכים להתמודד עם רוחות עזות ולפעמים עם סערות של ממש. חלונות אלו בנויים ומתוכננים על ידי מהנדסים ומעצבים ויש להם יכולות מופלאות להתמודד עם רוחות קשות ביותר. כמו כן חלונות מתמודדים עם גשמים ורטיבויות וכל התכונות האלו מייצרות צורך בחלון מורכב שיודע לטפל טוב בכל הקשיים האלו.

החלונות בימינו נותנים גם מענה לכל העניין העיצוב של הבית ויש היום לא מעט חלונות מאוד ייחודיים בעיצוב שלהם. כשאנו רוכשים חלונות לבית חדש שאנו בונים כדאי מאוד שנכין תקציב ונתכנן היכן אנו רוצים למקם את החלונות וכמה כסף עומד לרשותנו ובכסף הזה כמה חלונות נוכל לקבוע בבית שלנו.

לכן חוץ מבחירת החלון המתאים עם העיצוב המתאים אנחנו צריכים גם לחשוב על התפקיד של החלון ובהתאם לבחור בחלון המתאים. מעבר לכך, אפשר שנמצא את החלון שיודע לספק לנו ולתת מענה לכל הצרכים שלנו , אפשר למצוא את אותם החלונות גם עם כל מיני עיצובים שיוסיפו המון תוכן ואמירה עיצובית לחלל הבית שלנו.

חלונות בלגיים מדגם STEEL WINDOW

חלונות אלו הם חלונות בלגיים בעלי פרופיל ברזל. החלונות העמידים, אשר מקובלים להצבה בעיקר בישובי קו עימות ואיזורים החשופין לפגיעות בחלון – אכן מספקים את כל תנאי העמידות למוצר. הפרופילים חזקים מאד, הזכוכיות שנבחרות עבורם בדרך כלל בעלות שכבה כפולה ולעתים משולשת- מה שמצביע שמדובר במוצר עמיד. מבחינה עיצובית, המוצר יוצר מראה ביתי קלאסי. ניתן לצפות בחלונות ברזל מסוג זה אם מטיילים בבתים העתיקים של שכונת נווה צדק בתל אביב או במושבות הטמפלרים במתחם שרונה שלייד בנייני עזריאלי בעיר. ייצור החלונות הללו יקר: הוא כולל ביצוע ריבוכים והלחמות בין חלקי הברזל. נדרש לעתים שימוש בבדיל ובחומרי ציפוי על מנת להגן על החלון מחלודה. בסך הכל – זהו חלונות שאינו פשוט להפקה, הייצור שלו אורך זמן רב אך הוא מספק את ההגנה הטובה ביותר על הבית.

חלונות עם פרופיל אלומיניום

בשונה מחלונות ה STEEL WINDOWSהעשויים מברזל, חלונות אלומיניום נחשבים למהירי ייצור. החיבור בין חלקי האלומיניום ובין האלומיניום לזכוכית הוא קל ואינו מצריך שימוש במלחם ובבדיל. בנוסף, לאלומיניום תכונת אל חלד טבעית אשר לא מצריכה התקנת ציפויים שיגנו על החלון מפני התופעה. ייצור האלומיניום כיום כה מתקדם – עד כי היצרנים הצליחו ליצור חלונות אלומיניום בעלי המראה הקלאסי המאפיין בדרך כלל את הברזל. היינו עדים לצרכנים רבים שללא עזרת המוכר בחנות לא יכלו להבדיל אם מדובר בחלונות ברזל או חלונות אלומיניום. יחד עם זאת, שהות ארוכה של החלון בבית הלקוח יכולה לגרום לו לחוש בהבדל גם כאשר ייצא החוצה. בכל זאת, ניתן לחוש בהבדל באיכות הבידוד של פרופיל הברזל, ומאידך בעמידות האלומיניום מפני חשיפה לקורוזיה או חלודה.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009