מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

 

דלתות.

 

דלתות נמצאות בכל מקום גם אם הן בצורתן הרגילה והמוכרת – דלתות בפתח מבנה כלשהו עם ידית פתיחה ועם מנעול כזה או אחר.

דלתות הן גם מושג מטפורי שמסמל הזדמנות או אפשרות, מעבר כניסה והגעה לנקודה מסוימת ומיוחלת. כמו שאומר המשפט "לפתוח דלתות"

 

אנו עושים בסביבת הבית שימוש בדלתות בכל חדר ובכל חלל שונה בסביבת הבית. אנחנו משתמשים בחומרים שונים לדלתות שלנו והשיקולים שלנו בבחירת הדלתות וחומרי הדלתות יכולה לנבוע מכל מיני שיקולים שונים.

שיקולי בטיחות יביאו אותו לכדי בחירה בדלתות מאוד מסוימות שמספקות את כל הערכים הבטיחותיים, דלתות חזקות עם מנעולים רצינים.

 

שיקול אחר לדלתות הוא שיקול של אסטטיקה. אם אנחנו מדברים על דלתות שממוצבות במקומות שצריכים להרשים או אורחים או מבקרים במשרד וכן הלאה, או דלתות שצריכים להעיד על המבנה ועל הפעילות המתרחשת באותו מבנה, אזי שנבחר דלתות בעלות מראה מסוים. דלתות מעוצבות, דלתות עם אמירה עיצובית כלשהי. כמובן שלא מעט דלתות משלבות גם את העניין הבטיחותי וגם את העניין האסטטי, אלו כמובן דלתות יקרות יותר ואנחנו נראה אותם היום במפתחי בתים רבים. יש היום אופנה שלמה סביב דלתות ואפשר לראות יותר ויותר דלתות מעוצבות בבתים ובמשרדים. במשרדים זה מובן שתהיינה דלתות מעוצבות. משרדים צריכים לשוות אווירה מסוימת ואמירה עיצובית שכמובן תעשה רושם רצוי על הלקוחות שלהם. אלו יבחרו תמיד בדלתות מכובדות וזה מובן לגמרי. אין חשוב מן הרושם הראשוני והדלת היא בהחלט ההזדמנות ליצור רושם ראשוני טוב ודלתות מעוצבות, כשאנו נתקלים בהם בכניסה למבנה כלשהו אליו אנו רוצים להיכנס הן עושות עלינו את הרושם ללא ספק.

 

אבל לא רק במשרדים אפשר לראות את הדלתות המעוצבות. בבתים הפרטיים גם עושים שימוש בדלתות מעוצבות למיניהן והחברות המקומיות למדו שעל הדלתות המסורתיות והשכיחות הן יכולות להוסיף עיצוב ובכך להגדיל את המכירות ובצדק. הדלתות במפתני הבתים עושות את הרושם היוקרתי ואם מאחורי הדלתות נגלה גם בית מעוצב אזי שהושלמה החוויה ואנחנו גרים בבית שמעוצב בטיב טעם.

 

כשאנחנו בוחרים דלתות אז כאמור יש כל מיני שיקולים שונים בהתאם לצרכים שלנו. כמובן שדלתות שמשמות את המחסן שלנו שם לא יהיה אכפת לנו המראה שלהם אלא התפקיד שהן צריכות לבצע, לאבטח את המחסן. בדלתות אלו חשוב שנקפיד על חוסן החומר ועל המנעול שמאבטח את הדלת.

 

בשונה מאלו ,אנו יכולים לראות את דלתות הפנים ששם אין הרבה מחשבה על בטיחות וכל מה שמעניין אותנו זה העיצוב של הדלתות.

 

אז חוץ מהשיקול האסטטי והשיקול של הבטיחות צריך לחשוב גם על התחזוקה של הדלתות. בסופו של דבר אנחנו רוצים לרכוש דלת שתשרת אותנו למשך זמן רב ואנחנו נרצה לדעת כיצד לטפל בה בצורה הטובה ביותר על מנת שהיא תשמור על המראה שלה ותאריך את חייה ותשמש אותנו לאורך זמן רב.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009