מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

חשבת על פרגולה בחצר? זו אכן מחשב נעימה. פרגולה נכונה במקום הנכון בחצר, בנויה כמו שצריך יכולה לשפר ולשדרג את החצר שלך אלפי מונים ולהפוך אותה למקום מאוד נעים לשהייה ולאירוח של חברים. הפרגולה משמשת אותנו רבות סביבת החצר ופרגולה נכונה ובנויה כמו שצריך תוכל לשרת אותנו למשל שנים ארוכות.

 

כשאנחנו רוצים לבנות פרגולות בחצר שלנו אנחנו צריכים קודם לחשוב על כמה דברים ולהחליט החלטה, איזה סוג של פרגולות אנו רוצים להציב בחצר שלנו, זאת אנחנו נחליט בהתאם לשימוש שאנחנו חושבים שנעשה בסביבת הפרגולות ואיזה תקציב יש לנו לטובת בניית הפרגולות. כמו כן אנחנו נחשוב על העיצוב של הפרגולות, איזה מראה אנחנו רוצים בפרגולות שלנו, איזה סטייל? פרגולות חדשניות עם מראה מגניב או פרגולות שבנויות מעץ מלא וכבד שמעבירות תחושה של מסורת והיסטוריה. גם לאלו וגם לאלו יש חן רב ואנו בהתאם לטעם האישי שלנו והעדפה שלנו נבחר את הפרגולות שמוצאות חן בעיננו. וחוץ מאלו, סוג הפרגולות והעיצוב או המראה של הפרגולות, אנחנו נצטרך לחשוב גם על המיקום האפשרי בחצר שלנו לטובת הקמת הפרגולות. המיקום חייב להיות מיקום חכם. כלומר, אנו נרצה את הפרגולות שלנו קרובות ונוחות להגעה אליהן, אנחנו נרצה את הפרגולות שלנו למשל מאוד קרובות לכניסת הבית, או קרובות לברביקיו, אולי קרובות לבריכה, כמו כן אנחנו נרצה את הפרגולות שלנו שיהיו ממוקמות במקום שהוא נבון מבחינת גשם ושמש קופחת. כל אלו הם השיקולים החשובים שעלינו לעשות בטרם נתחיל בבניית הפרוגלות שלנו.

אחרי שהחלטנו כל אלו כדאי שנבדוק מהו התקציב שאותו אנו יכולים להשקיע בבניית הפרגולות שלנו. שימו לב שלא להתחיל בבניית הפרגולות ובאמצע להבין שבעצם אין לנו מספיק כסף להשלים את המלאכה. אחרי שעשינו כל אלו אנחנו נרצה לפנות לבעל מקצוע ולהסביר לו את אשר אנחנו רוצים מהפרגולות שלנו ואיםפה חשבנו להציב אותן, וזה אמור להציע לנו כל מיני רעיונות וחשוב מאוד שהוא יכיר את התקציב ולוח הזמנים שעומד לרשותנו. אחרי שנבחר יחד איתו את החומר ממנו נכין את הפרגולות ואת המיקום של הפרגולות ואת המראה המיוחד של הפרגולות נוכל לצאת לעבודה. חשוב מאוד שנבקר בכמה שיותר פרגולות ונתרשם מעבודות קודמות של איש הפרגולות שאיתו כנראה אנחנו נבחר לעבוד. חשוב לראות שאלו הן פרגולות שעומדות כבר שנים מספר והן עדיין יציבות וחזקות, והגימורים של העצים עדיין נראים טוב. חשוב גם להקפיד על סוג של עץ טוב, עץ שיודע להתמודד עם המזג אוויר שנמצא במקום בו אנחנו נמצאים. חשוב שהעץ של הפרגולות שלנו ידע להתמודד עם שמש קופחת שמייבשת ומנפחת את העץ, או עם פגעי רטיבות שונים שעלולים להיגרם כתוצאה ממזג אוויר משופע משקעים. אחרי שראינו שבעל המקצוע שאיתו אנו רוצים לבנות הפרגולות שלנו יודע מה הוא עושה ואז נצא לדרך.  

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009