מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

עבודות אלומיניום

 

 

עבודות אלומיניום הן עבודות המבוצעות היום בכל עבר. אם אלו הן עבודות אלומיניום למגזרים תעשייתיים, או למגזרים הפרטיים או אפילו בחיי היום יום. כמו למשל פחיות שתיה שהן עשויות אלומיניום.

 

פעם חשבו שהאלומיניום לא יתפוס כחומר עבודה נוח ובכלל לא חשבו שיהיה תחום כזה שנקרא עבודות אלומיניום. קדרים פרסיים אומנם עשו שימוש באלומיניום והוסיפו אותו לטיט שלהם בשביל ליצור עיסה חזקה יותר, אפשר לומר שאלו הם עבודות אלומיניום הראשונות שבוצעו אי פעם. בכל מקרה האלומיניום לא היה בשימוש בעולם בתקופה זו ורק בשנת אלף שמונה מאות עשרים וחמש גילו את האלומיניום הטהור והשימוש בכל מיני סוגי מתכות וסגסוגות הוחלף כמעט באופן בלעדי לעבודות אלומיניום.

 

התגלית הזו של האלומיניום הטהור לא עשתה רעש גדול ועוד לא הצמיחה את התחום של עבודות אלומיניום. זאת בשל כך שהכימאים לא הצליחו להפריד את האלומיניום הטהור בקלות אלא רק כמה מיליגרמים בכל פעם והאלומיניום הטהור, כיוון שהיה כל כך קשה להשגה, הפך להיות יקר ומוערך כמו מתכות הכסף והזהב.

לו העולם היה יודע אז עוד כמה דרך יש לאלומיניום להתקדם ושיום אחד יהיה תחום שלם של מקצועות שקשורות לעבודות אלומיניום, לא בטוח שהיו מאמינים לו.

 

אלומינים היה כל כך קשה לייצור באופן כזה, שעד שנת אלף שמונה מאות שמונים וארבע, סך הכל הכמות של אלומיניום שהופקה היה חמישים ושבע קילו בלבד.

מאז ועם היום כבר למדו להפיק את האלומיניום בקלות וכל היתרונות הרבים של מתכת זו התגלו לעולם והעולם פשוט הבין כמה עבודות אלומיניום יכולות לשמש אותו בכל מגזר של תעשייה ותחום בעולם.

 

האלומיניום היא מתכת מאוד מאוד קלה ועמידה בפני פגעי מזג אוויר וחלודה ומים ומאוד נוח לעבד אותה. כל אלו הביאו לצמיחתן של עבודות אלומיניום והיוולדותו של תחום חדש לגמרי של עובדי מתכת ומסרגריות. עבודות אלומיניום מבוצעות היום בכל מקום. בסביבת הבית בחלונות ודלתות ושאר מיני מפתחים, המון אוהלים וכל מיני קונסטרוקציות שדורשות מתכות בתוכן, אזי שבעבודות אלומיניום אפשר להחליף מתכות כבדות במתכות הקבה יותר קלות שאפשר לנייד בקלות ולהשתמש בקלות. סולם אלומיניום הוא בהחלט סולם חזק יציב וקל מכל סולם אחר.

 

לא חשוב את מי שואלים, ההיווצרות של תחומים כאלו כמו עבודות אלומיניום הם בסופו של דבר של יתרונות החומר והעבודה, ביחס לצרוך האמיתי של השוק בדבר. וכנראה שבכל מה שקשור לעבודות אלומיניום השוק היה רעב ביותר לכל עבודות המתכת האלו  , המתכת הכל כך קלה וחזקה ועמידה ובסופו של דבר זולה. בארץ יש המון מסגריות שעושות עבודות אלומיניום חלקן מתמחות ומתעסקות אך ורק בעבודות אלומיניום ואלו רכשו לעצמם מיומנות מאוד שימושית לעבודות האלומיניום שלהם.  

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009