מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סורגים מתקפלים

 

 

העולם שלנו כבר מזמן אינו מקום בטוח כל כך ורבים מאיתנו בוחרים לעשות שימוש בסורגים מתקפלים בסביבת הבית שלהם על מנת לשמור ולאבטח את עצמם ואת גופם ואת יקירהים ואת רכושם. אם בעבר יכולנו ללכת לישון, כך טוענים זקני השבט, ללכת לישון עם דלת פתוחה, היום אנחנו לא מעיזים לנהוג כך. מה שכן, אנחנו כן נוהגים לעשות מאמצים רבים ומשונים לאבטח את סביבת הבית שלנו הן מפני אנשים זרים גמורים שעלולים לפרוץ ומולם אנו רוצים להצטייד במיני סורגים מתקפלים, וגם באמצעות מצלמות אבטחה בתוך הבית וזאת בשביל להגן על עצמינו לא אחת מבני ביתנו או אנשים שעובדים איתנו בכל מיני מצבים ותחומים.

 

ובקיצור, העולם כבר אינו מקום כל כך בטוח וכדאי שאנחנו נערך בהתאם בשביל לשמור על עצמנו ועל היקר לנו בן אם אלו הם יקירינו או הרכוש שלנו. כדאי שנתקין סורגים מתקפלים. היתרון הגדול ביותר של סורגים מתקפלים לעומת סורגים רגילים הם שהסורגים המתקפלים אינם קבועים ואינם נצחיים בקירות שלנו ואנחנו יכולים להסיט אותה מפעם לפעעם בהתאם לצורך שלנו.

ומתי זה חשוב ומתי נעדיף את הסורגים מתקפלים על פני כל סורג אחר? זאת כנראה מכמה טעמים. ראשית לא כולנו מתקינים את הסורגים מתקפלים על מנת להגן על עצמנו מפני פורצים ואורחים בלתי קרואים ולשמור על הבית שלנו מפני גניבות ושודדים . יש לא  מעט אנשים מקרבנו אשר עושים שימוש בסורגים מתקפלים בבשביל להפוך את הבית שלהם לסביבה בטוחה יותר לילדים קטנים שעלולים לממשש כל מיני רעיונות תעופה מחוץ לחלון. במקרה שאנחנו גרים נאמר בקומה השניה, אומנם לא גבוה מידי אבל גבוה מספיק, במקרה כזה אם יש לנו ילדים משוטטים בבית ויחד איתם גם מפתחים שאינם מאובטחים בבית, כלומר כל מיני דלתות למרפסת או חלונות בבית שאין בהם סורגים מתקפלים, אזי שאם אנו הורים אחראיים ודואגים לילדינו לא נוכל לעצמנו להתנהל בסביבת הבית חפי דאגה ולא מוטרדים באשר לצעדיהם הלא בטוחים של היקרים לנו מכל אלו הם הילדים שלנו. במקרה כזה אנו יכולים להתקין סורגים מתקפלים על המפתחים ובכך ולהשיג את שלוות הנפש שלנו ולא להיות מודאגים כל כך. היתרון בהתקנת סורגים מתקפלים הוא שהם לא קבועים ואפשר לעשות בהם שימוש עת אנו זקוקים להם, נגיד, עד שהילדים גדולים מספיק ואין חשש שיעשו מעשי שטות, אז אנחנו יכולים פשוט להוריד את הסורגים בקלות. ובמקרה נאמר, שבו אנו רוצים לחסום גישה למרפסת או לחלק כלשהו של הבית שאליו אין אנו מעוניינים שהילד שלנו יגיע במהלך שעות היום, אבל כםן רוצים לאפשר לעצמנו ולשאר הבגירים בבית להגיע אל איזוריןם אלו, במקרים כאלו השימוש בסורגים מתקפלים הוא אידאלי וזאת כיוון שאנו יכולי פשוט לפתוח ולסגור אותם אי מתי שנרצה.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009