מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סוככים

 

 

אנשים שאוהבים לבלות את זמן הפנאי שלהם בטבע ובכל אופן מחוץ לבית מגלים את התועלת הגדולה וההנאה הגדולה שיש בסוככים. הסוככים האלו שאפשר להרכיב בטבע על עמודים או עם כל סידור אחר (אפשר גם לקשור מצד לצד באמצעות חבל) מגנים עלינו מפני שמש קופחת או מפני גשם שמפתיע אותנו באמצע הטיול.

 

כך באמצעות סוככים שאנו יכולים לקחת איתנו לשטח אנחנו יכולים להוציא גם המחבת ולהכין לנו ארוחת בוקר מבלי חשש לגשם שיפתיע אותנו או שמש שתכה בראשנו.

הסוככים הניידים האלו יכולים להיות ניידים או קבועים בחצר שלנו, הסוככים האלו יכולים להיות קטנים או ממש ממש גדולים ולאכלס תחתיהם מסיבות גדולות ואירועים. ואם אתה איש שטח אמיתי אין סיכוי שאין לך סוככים כאלו.

 

בדרך כלל עושים שימוש בסוככים בכל מיני מפגשים שנערכים מחוץ לסביבה בנויה כלשהי. מפגשים אלו יכולים להיות חברתיים כמו למשל חתונה או בר מצווה, כמו כן יכולים אלו להיות מפגשים שיווקים בהם חברה מסוימת מזמינה לקוחות פוטנציאלים לאירוע בשטח. כמו כן אנשים שיוצאים לטייל בשטח לוקחים איתם סוככים להגן על עצמם מפני שמש או גשם בהתאם לצרכים שלהם כשהם עושים עצירות בשטח. ואנשים גם משתמשים בסוככים לא אחת בשביל לכסות רכב , או לכסות ציוד וכן הלאה בעצם כל שימוש שרוצים ואפשר לעשות בסוככים.

 

השימוש בסוככים מאפשר לנו להגיע לפינת חמדה בטבע ולהפוך אותה למקום מושלם בו אנו יכולים לארח את האורחים שלנו ולא חשוב מהי אמתלת המסיבה שלנו. בשונה מלהגיע לנקודה כלשהי בשטח ולפתוח שולחנות ומנגל וכל מה שצריך, כשאנו עושים זאת תחת הסוככים אז חוץ מכל היתרונות הברורים שיש לסוככים כמו זה שהם ניידים וקלי להרכבה וכו'' וכמובן שומרים עלינו מגשם או שמש חמה, אז יש להם עוד יתרון שהם יוצרים את האווירה של האירוע. של חדר סגור כביכול אבל לא במובן השלילי, אלא במובן החיובי של ההתכנסות. כשאנחנו מקימים מסיבה בטבע והיא תחת סוככים התחושה היא אחרת והקהל והאורחים חשים מלוכדים בתוך האירוע ויש לזה משמעות גדולה מאוד על האווירה הכללית של הערב.

 

ככה, בקלות גמורה, אנחנו יכולים לשדרג כמעט כל אירוע שאנו עושים בשטח וזאת עוד לפני שהתייחסנו ליתרונות הכי ברורים שפשוט עוזרים לנו לתפקד. אנשים לא מבינים את זה בהכרח ומבחינתם מזג אוויר טוב די בו בשביל לאפשר לנו לצאת אל השטח ולהזמין חברים למסיבה המאולתרת שלנו, אלא שאם מדובר על קהל גדול קשה לתחם אותו באזור מסוים וכל כך איש ואישה מפוזרים בכל העברים איש איש לפי רצונו והקהל אינו מגובש ואווירת הביחד ואווירת המסיבה נפגמת. ברגע שיש סוככים מעל לראשיהם של האנשים הם לא יוצאים מתחומם וכולם מרגישים מאוחדים באותו חדר והאווירה היא שונה וחיובית הרבה יותר.  

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009