מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מחיצות

 

לקשט את החדר שלנו באמצעות מחיצות היא שיטה קלה יחסית, שפותחת אותנו למגוון ערוצים מרובים ומגוונים ובסופו של דבר המחיצות עושות עבודה יפה מאוד ומיוחדת.

המחיצות באים היום בשלל צבעים, סגנונות שונים של מחיצות, וחומרים שונים הזמינים ליצרני המחיצות השונים. ישנם מחיצות עשויות גבס, מחיצות עשויות מתכת, מחיצות פלסטיק, וכמעט כל חומר יכול לשמש אותנו כשאנו רוצים לבנות מחיצוץ ובאמצעותן לחלק את החדר למספר של חללים. את כל העבודה הזו תעשנה עבורינו המחיצות. ובכל חדר אנחנו יכולים להשתמש בכל מיני סוגים של מחיצות.

 

רוב הפעמים בהם עושים שימוש במחיצות בסביבת הבית הם בחדרי שינה גדולים שאין עושים שימוש וניצול מקסימלי של הגודל שלהם. במקרים כאלו לרוב אנחנו נמצא שבעל הבית החליט להפריד את החדר הגדול והבלתי משומש באמצעות מחיצות ועכשיו הוא מרוויח שני חללים חדשים, אומנם קטנים יותר, אבל כל אחד מהם הוא חדר בפני עצמו. וכל זאת באמצעות שימוש פשוט ומאוד קל וזמין במחיצות.

והמחיצות מצידן, שאגב, לא חייבות להיות כל כך גבוהות או כל כך חוצות, המחיצות עושות את העבודה. בחדרי של אחיי הקטנים ישנן מחיצות המפרידות את זה מזה, וכשהאחד ישן לו שנת ישרים חולם לו חלומות גדולים, השני עסוק לו בקריאת ספר ואור המנורה לא עובר את המחיצות והאחד לא מפריע לשני ושניהם חיים בשלום כל אחד בתחום הפרטי שלו  אותו יצרו עבורו המחיצות.

 

שים לב שלא להיכנס לצרות בגלל המחיצות. עם עכשיו אנחנו רוצים לעשות שימוש במחיצות למען נחלק חדר אחד על שני יושביו לשני חלקים נפרדים כשבכל אחד מהם ישנה אפשרות לפרטיות, חשוב שנשים לב היכן אנו ממקמים את המחיצות שלנו, אחרת אנחנו בפתחה של מלחמת עולם בין האחים. חשוב שנחלק את החדר שווה בשווה שלא תתעוררנה מחלוקות ומריבות סביב המחיצות ובסופו של דבר באנו להועיל ונמצאנו מזיקים ואין בזה שום תועלת ועניין ואף אחד אינו מעוניין בכך בכלל. מה גם שהמחיצות יכולות למצוא חן בעיני האחד ולא למצוא חן בעיני השני הדבר אפשרי ביותר. שהרי המחיצות לא חייבות להיות לבנות ומשעממות ואפשר שהן תהיינה מעוצבות בצבע כזה או אחר, או שהן יחזיקו בנושא עיצובי כלשהו ואפשר שאח אחד יחבב נושא זה והשני לא. אז תהיו יצירתיים. עשו צד אחד כזה מותאם אישית וצד שני מותאם אישית לאח השני. כך כל אחד מרוצה בחדרו בין המחיצות שלו ולכם יש שקט ושלווה מהילדים שלכם. האמינו לי שאתם רוצים בכך. מעבר לזה, לא תמיד תרצו להשתמש במחיצות שאוטומות ומפרידות לגמרי, לפעמים זה נחמד שאפשר לראות את הצד השני ולהעביר לו מסרים, אפילו מסרים שמסתכמים בהבעת פנים ותו לא. שיקלו זאת לפני שאתם מכניסים אל ביתכם את המחיצות שנועדו להפריד חללים.  


מעוניינים כי יהיו במשרדם מחיצות אקוסטיות, ניתן למצוא מחיצות אקוסטיות, העשויות מגבס יכולות לשמש כפריט מעוצב. ניתן לשלב נישות או מדפים מעניינים שיוכלו אף לחסוך במקום, כך שאם מדובר על משרדים, ניתן להציב על הנישות קלסרים או חומר שהעובדים זקוקים לו ושיהיה בהישג יד נוח. הבנייה של מחיצות כמו למשל קירות מבלוקים או בטון תהיה הרבה יותר יקרה ומורכבת, ואף תהיה כרוכה בלכלוך רב, ותנאים לא נוחים לעובדים או לבני הבית. ניתן לומר שגם אפשר לחסוך בעלויות משמעותיות וכן, בלכלוך הרב שיש לנקות ולפנות. מחיצות אקוסטיות, הן שוות ערך לקיר בנוי, הם נראות מעולה, והן מבודדות מש כמו קיר שיש בו איטום ובידוד איכותיים.

 

כדאי להתייעץ עם המומחים לבידוד  מרעשים באמצעות מחיצות אקוסטיות


יש הרבה חומריים המיועדים לבידוד מרעש, כמו למשל שיכוך רעש של מכונות במפעל כמו גנרטורים, מדחסים של מזגנים, רעשים המגיעים מהרחוב הסואן ועוד. מה שחשוב לעשות, זה להתייעץ עם מומחה, היות ובחירה לא נכונה של מחיצות אקוסטיות יכולה להיות הוצאה כספית גדולה וזה ממש חבל. יש לבדוק את המחיצות האקוסטיות הדרושות למשרד שלנו בהתאם לסוג העבודה. לפני שנפתח את המשרד, יש לדעת מה תהיה התחושה של העובדים בו, והאם המחיצות האקוסטיות, אכן מבודדות מרעש, והעובדים יכולים לדבר בטלפון או לנהל פגישה עם לקוחות באין מפריע. ניתן למצוא מגוון של רעיונות באמצעות אינטרנט, או פורומים שבהם ניתן לשאול שאלות ולקבל תשובות על סוג המחיצות האקוסטיות, או יצרנים שונים ומרכיבים של מחיצות אקוסטיות המיועדות למשרד. חשוב לערוך השוואת מחירים, לאחר שאתם כבר יודעים היטב איזה סוג של מחיצה אקוסטית, יכולה להתאים לכם.


 


 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009