מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות מעוצבות

 

דלתות מעוצבות קובעות הצהרות ואת מצב הרוח והאווירה בסביבת הבית ואצל הבאים בתוכו ובכל אופן בסביבת אלו שעוברים את פתח דלתות מעוצבות.

 

הדלתות מעוצבות צריכות תמיד לשמור על הפונקציונאליות הבסיסיות שלהם. להוות ביטחון כלשהו ליושבי הבית ולאפשר נעילה בטוחה של הדלת.

 

הבחירה בדלתות מעוצבות כאלו או אחרות היא שאלה של טעם אישי.

 

כשאר רוצים לבחור דלתות מעוצבות כאלו או אחרות צריך לחשוב הם אנחנו מעוניינים בדלתות מעוצבות שבנויות גם מזכוכית ומאפשרות חדירה של האור בעדן, או שמא דלתות מעוצבות שאין משלבות זכוכית.

דלתות מעוצבות שמשלבות זכוכית הן אומנם נעימות יותר מכמה אספקטים שאולי ידונו בהמשך, אבל הן חלשות יותר ופגיעות יותר לפריצות וחדירות בלתי רצויות.

 

אין מה לעשות, שיקולי בטחון אלו תמיד יועדפו על פני שיקולי אסטטיקה שונים בסביבה בה הביטוחון הוא נושא בפני עצמו ואנו ממליצים לכל מי שאינו יכול, שלא לבחור בדלתות מעוצבות המשלבות זכוכית וכן לחשוב קודם כל הפונקציונאליות הבסיסית הראשונית של מטרתה של דלת והיא הענקת בטחון ליושבי הבית אותו ולו היא משמשת כסוגר ופתח.

 

דלתות מעוצבות משלימות את העיצוב הכולל של הבית שלך ויש להתאימן בהתאם לשאר האלמנטים הסביבתיים שברקען תופענה דלתות מעוצבות.

 

בית שיש לו סטייל מאוד יחודי חייב להיות מתוחם באמצעות דלתות מעוצבות המשלימות את הסטייל היחודי. חשוב להבין , כשאורח מגיע לביתנו אנחנו נפגשים איתו לראשונה בסביבת דלתות מעוצבות. וכמו שידוע, רושם ראשוני חשוב מאין כמותו וכבר אז, בשלב הכניסה, באמצעות דלתות מעוצבות אנו יכולים לשר את השדר שאנו רוצים ליצור את הרושם הראשוני הנכון.

 

הצבע של דלתות מעוצבות, אם הוא מתאים עם כל שאר הבית כבר יכול לתת את האמירה העיצובית שאנו רוצים לשדר בסביבת הבית שלנו.

החומר ממנו עשויות דלתות מעוצבות יכול גם הוא להוסיף לאמירה של הבית. ישנם חומרים קרים מאוד, ישנם חומרים חמים יותר.

 

דלתות מעוצבות יכולות לעשות הרבה הבדל במקום בו הן ממוקמות גם אם זה לא הבית שלנו, ואפילו אם מדובר בסביבה מאוד מאוד לא מעוצבת. למשל, משרד שהקשר בין עיצוב או חדשנות מכל סוג הוא מקרי לחלוטין, עכשיו נרהט משרד זה בדלתות שאינן דלתות מעוצבות, אלא סתם דלתות חומות ורגילות. קטסטרופה עיצובית. לעומת זאת, אם נרהט את המשרד המדובר והאפור בסדרת דלתות מעוצבות, עם תימה עיצובית או אפילו סתם דלתות מעוצבות זהות אחת לשניה, הפכנו את פני המשרד על פיו. הדלתות מעוצבות יתרמו גם לאווירה הפנימית שבתוך המשרד, תשפיע על מצב רוחם של יושבי המשרד ותתרום לעבודתם ולתפוקה שלהם וכמו כן תעשה את הרושם הכל כך חשוב שאנו רוצים לעשות על הלקוחות שלנו ופאשר להניח ובקלות שדלתות מעוצבות במקרה כזה של משרד אפור יכולות לתת תוצאות גם ברמת השורה הסופית.  

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009