מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

אזעקות

 

אזעקות יכולות לתרום רבות לבטיחות שלנו ותחושת הרוגע שלנו בהנחה כמובן שהאזעקות הותקנו כמו שצריך.

 

כל שלטי "מקום זה מוגן על ידי חברת כך וכך " במקום אזעקות, או שלטי "זהירות כלב אימתני בסביבה" במקום אזעקות כל אלו הן פתרונות שלא מפחידות את הגנב או השודד פורץ הממוצע.

בדיקה קצרה ביותר תגלה האם מקום זה אכן מוגן על ידי חברת כך וכך או לא, וגם את הכלב בסביבה קל לברר אם קיים בנמצא או לא.

 

כדאי לעשות שימוש באזעקות ומערכות אזעקות של יצרן מוסמך ובטוח. כדאי לבדוק שזו חברת אזעקות עם מוצר שיש לו אמא ואבא, שיש לו נסיון בשוק של כמה שנים, שיש לו אחריות, ספרי הדרכה וכמובן שירות כמו שצריך ואחריות על האזעקות. שוב גם לברר האם האזעקות שהתקנו מורשות על ידי חברת הביטוח שלנו ועל ידי הרשויות או כל גוף שנדרש לתת אישור על האזעקות שלנו על מנת שיפצה אותנו במקרה של.

 

צריך גם לעשות אבחנה בין אזעקות שהן אזעקות מקומיות לבין אזעקות המחוברות עם חברת מיגון כלשהי.

אזעקות מקומיות הן סוג של הרתעה ותו לא. מה זאת אומרת? מדובר באזעקות שמחוברות למקום בלבד, ולרמקול שאמור להשמיע את האזעקה עצמה במקרה של פריצה, רמקול ואולי גם איזו צ''קלקה. במקרה כזה, במידה ויש פריצה, אז האזעקה תתחיל להרעיש, האור האדום יתחיל לדלוק, הגנב בתקווה ישמע צלילי האזעקות יבהל ויברח. ברור שמערכת כזו היא פחות יעילה. ראשית, קל לנטרל אותה יחסית יותר מאשר מערכות אחרות כי בסופו של דבר צריך לנטרל רק את כל גורמי ההרתעה. מה גם שאם אנחנו רוצים לחבר את המחסן שלנו שנמצא אי שם הרחק לא בסביבה מאוכלסת בבני אדם, הרי שאזעקות אלו בלתי אפקטיביות כיוון שאם בסביבה של המחסן שלי אין אנשים, אין מי שישמע את האזעקה המרעישה.

 

סוג אחר של אזעקות הן אלו שמחוברות לחברת מיגון כלשהי, במצב כזה, מיד כשיש פריצה נדלקת מנורה היכן שהוא במשרד המיגון והוא שולח את הצוות שלו אל המבנה ולא תמיד אפילו הפורצים מודעים לכך שכוחות ביטחון בדרך וכך אפשר גם ללכוד את הפושעים.

 

כך אין צורך לסמוך על השכנים שלנו שיזעקו כוחות משטרה בהנחה שפרצו לנו, אין גם חשש שפורץ מחוכם ינטרל את אמצעי ההרתעה, הרמקול והאור. אזעקות אחרות יכולות להיות מחוברות גם למערכת הסלולרית שלנו, כך אנו , ללא עזרת שכנים או עוברי אורח, מקבלים הודעה מהאזעקות שמישהו פרץ לעסק שלנו, ההודעה מגיעה לסלולרי שלנו ואנו יכולים לברר את העניין בכוחות עצמנו. או להגיע למקום בכוחות עצמנו או להתקשר מיידית למשטרה.

 

בסופו של דבר הכל שאלה היא של מה אנו מבקשים לאבטח במאצעות אזעקות. היכן ממקום וכמה שווה להשקיע בשביל לתת תגובה נאותה כשהאזעקות משתוללות.

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009