מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

 

במאמר זה נעסוק מעט בכללי זהירות חשובים שיש לנקוט בהם בסביבת מסגריות.

 

שולחן מתכת לריתוך הוא שטח עבודה שקיים בכל המסגריות. מסגריות לא יכולות לבצע ריתוך על משטח שאינו משטח מתכת כיוון שאלו לא עומדים בחום העבודה המבוצעת במסגריות. מה גם שהמסגריות עושות שימוש בשולחן המתכת כיוון שהמתכת מוליכה חשמל וכך נוח יותר לרתך על שולחן זה.

חשוב לזכור שעניין זה של הולכת החשמל הוא עניין שחוסך המון מקום וחלון לצרות בסביבת המסגריות. כיוון שהחוט והמלחציים מחוברות לשולחן עצמו ולא מונחים היכן שהוא ברצפת המסגריות, כך המסגריות הופכות לסביבת עבודה נוחה יותר. בטוחה יותר.

 

מסגריות מקצועיות מחזיקות גם מסנני אויר ופתחי איורור על מנת להימנע משאיפת גזים ואדי רעלים. בדרך כלל המסגריות ממוקמות בחללים גדולים המאבוזרים במערכת סינון או בפתחי איוורור טבעיים והעובדים במסגריות ימנעו משאיפה ישירה של הגזים והאדים הרעילים.

מסגריות לא יכולות להרשות לעצמם איוורור על ידי מאוורר נגיד שמעיף את הרעלים מסביבת העבודה כיוון שרוח פרצים שכזו על עבודת הריתוך פוגמת באיכות הריתוך. לכן עדיף תמיד שצורת האיוורור תהיה על ידי מסננים שלוקחים אוויר מבפנים ומוציאים אותו מחוץ לשטח המסגריות.

 

במסגריות נזהרים משמל. העובדים במסגריות מתבקשים להתלבש נכון לעבודות הריתוך וזאת בשביל להימנע מהתחשמלות קטלנית. יש להיזהר כשהרתכת עובדת שלא לגעת באלקטרודה, שלא לגעת בשולחן שמחובר למלחציים של הרתכת וכן הלאה. התחשמלות למוות היא תרחיש אפשרי במסגריות ועל כן חשוב מאוד להיזהר בעבודה במסגריות.

 

במסגריות שומרים בשבע עיניים על העיניים. זה הכרחי לשמור על העיניים קרינת אינפרא אדום יכולה להזיק ולשרוף כליל את רשתית העין. חשיפה לריתוך ולקרני האור שנוצרות בעת הריתוך יכולה ממש לשרוף ברשתית העין וחשיפה ממושכת יותר יכול לגרום לאובדן קבוע של הראיה.

 

מסגריות אינן יכולות להרשות לעצמן סביבת עבודה מבולגנת. בזמן העבודה במסגריות עפים המון גיצים ולכן סביבת המסגריות חייבת להיות נקייה מכל מיני ניירות שעלולים לבעור, שבבי עץ, צבעים דליקים וחומרים דליקים בכלל. במסגריות בסביבת הריתוך חייבים להקפיד על חוקים אלו אחרת כל העסק עלול לעלות באש.

 

חשוב גם לצייד את המסגריות במענה לכל שריפה מפתיעה שעלולה לפרוץ.

כמו כן חשוב מאוד למקם את בלוני החמצן והגז במסגריות במקום בטוח מגיצים למיניהם כי אלו עלולים להתפוצץ והתוצאה אסון.

 

לילדים אסור להיות בסביבת המסגריות. זהו לא מקום לילדים בהחלט. החל מגזים רעילים ודרך הסיכון שבמבט אל תהליך הריתוך והגיצים שעפים לכל עבר. כילד אני זוכר שעבודת הריתוך ריתקה אותי אליה כפי שהנפח מחבר בין מתכות. הרעש המדהים של מתכת ניתכת בטמפרטורות גבוהות, שלל הצבעים המדהימים של המתכת הנוזלת, של האלקטרודה המחשמלת והריח הנפלא של מתכת שרופה. כמה נגיעות קלות של אלקטרודה במתכת והופה, שני מתכות חברו להן יחדיו כאילו נוצרו כך. כמה מכות קלות של פטיש לאחר מכן ואפשר לראות את איכות הריתוך. פנטסטי.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009