מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שערי אלומיניום.

שערי אלומיניום כי הם לעולם לא מחלידים. כי לשערי אלומיניום יש מראה אוטנטי של מתכת יצוקה מבלי כל המשקל והתחזוקה המיוחדת של ברזל יצוק. חשוב לציין גם כי שערי אלומניום בשל המשקל המועט שלהם אינם יוצרים לחץ ובלאי גדול על המנועים שאמורים להפעיל את שערי אלומיניום.

כמו כן ההתקנה של שערי אלומיניום תמיד תהיה זולה יותר וגם זאת בשל המשקל הנמוך שלהם ביחס לכל מתכת אחרת. שערי אלומיניום יכול להתקין מתקין אחד ולא צוות שלם כפי שהיה נדרש אילו השער היה עשוי מתכת יצוקה ואז המשקל שלו היה גם הרבה הרבה יותר גבוה. כמו כן, כשיש שערי אלומיניום אנו יכולים להתאים להם כמעט כל מנוע בשוק וגם התקנת המנוע ושערי אלומיניום על המסילות וכן הלאה תמיד תהיה קלה יותר בשל המשקל של שערי אלומיניום.

 

תחזוקת שערי אלומיניום נוחה יותר והם גם לא נאכלים על ידי מזג האוויר. היכן שמתכת עלולה להיאכל ממזג אוויר מסוים תמיד יעדיפו לעשות שימוש בשערי אלומיניום מאשר כל מתכת אחרת.

 

חוזק שערי אלומיניום משתנה בהתאם לסוג האלומיניום, אם יצוק או סגסוגת של כמה חומרים.

האלומיניום היא מתכת הנפוצה ביותר בכדור הארץ , מתכת מאוד עמידה, וחסינה לתהליכי חימצון וקלות. כל אלו הופכים את הבחירה בשערי אלומיניום לבחירה מושכלת בהחלט.

 

 

בעבר אלומיניום נחשב למתכת מאוד יקרה. כמובן שלא ידעו להגיד אז כמה המתכת נפוצה ובהתאם המחיר הנמוך שאמור להיות לה, אלא שהיתרונות של המתכת הם אלו שהפכו אותה בעיני ההדיוטות דאז למתכת מאוד נחשבת ונחשקת. היא היתה קלה, מבריקה כמו כסף ובלתי מתחמצנת וקלה לעיבוד. בסיפור קדום ביותר על אלומיניום מסופר על על צורף רומאי שהביא לקיסר צלחת עשויה אלומיניום. היא היתה קלה ובהירה כמו כסף, והצורף טען שרק הוא והאלים יודעים כיצד להכין מתכת זו. הצורף היה בטוח להפיק הרבה שכר מהגילוי שלו אך הקיסר שהבין שאם יש בנמצא מתכת כל כך יקרה אזי שכל כלי הכסף והזהב שלו יאבדו מערכם. ראשו של הצורף נערף.

 

כך שלבחירה בשערי אלומיניום יש גם סיפור מאחורי המתכת המצוינת וגם שער קל ונוח לתחזוק. ולא חתיכת מתכת כבדה מאוד שלטובתה עלינו להצטייד בצירים מאוד חזקים שישאו את כל הלחץ והכובד היומיומי, כמו כן, לא פשוט למצוא מנוע חזק מספיק שיזיז שער כבד ואנו מדברים על מאות של קילוגרמים – כל אלו הם לא עניין ולא שיקול אם בחרנו להתקין שערי אלומיניום. אלו קלים דיו ונוחים דיו לתחזוקה שוטפת והם הבחירה הטובה ביותר שלנו לשערים. שערי אלומיניום. היום אפשר לשוטט באינטרנט ולראות המון עבודות של אמנים בינהם יצרנים של שערי אלומיניום. עבודות רקיעה ופירזול מדהימות שמבוצעות על המתכת אלומיניום. שערי אלומיניום!

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009