מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סוככי מרקיזה

 

השימוש בסוככי מרקיזה מזמן אינו שימושם של קרקסים נודדים שזקוקים לאוהל שקל להקים ולנייד ממקום למקום. היום אפשר לראות סוככי מרקיזה בכל מקום ובכל אירוע.

ראשית סוככי מרקיזה מאכלסים בהחלט את הסביבה העירונית שלנו ואפשר לראות אותם מחפשים כל מרפסת תמימה בכל עבר. מעבר לכך שיש חן רב בסוככי המרקיזה והם עמידים בהחלט לפגעי שמש וגשם, הם גם נוחים מאוד לקיפול ואינם נחשבים לסוכך קבוע, הינו, בשביל להקים סוככי מרקיזה על המרפסות שלנו אין אנו נדרשים לרישיון עירוני כלשהו, דבר שבהחלט גורם לאנשים רבים להעדיף לעשות שימוש בסוככי מרקיזה.

 

כמו כן סוככי מרקיזה משמשים לגני אירועים, לאירועים זמניים, לאוהלים שמקימים לטובת פסטיבלים בחוף או באמצע המדבר או לכל מטרה אחרת. סוככי המרקיזה ניחנים במראה יציב ומכובד, ובפונקציונאליות מתאימה נגד גשם שמש וכו'' וכמובן שאפשר לשנע אותם בקלות.

 

למעשה היום אם אנו עתידים לקיים אירוע כלשהו בחצר ביתנו אז סוככי המרקיזה הם ללא ספק הפתרון המושלם בתוכו נרצה לארח את אורחינו. ברוב המקרים גם אותו ספק שיספק לנו את סוככי המרקיזה יספק לנו גם את הכסאות שולחנות וכן הלאה והכל תחת קורת גג אחת של סוככי מרקיזה וחושב לציין גם שהקמת ופירוק סוככי מרקיזה היא תהליך פשוט שלא מותיר אחריו סימנים בשטח.

 

עוד דבר מאוד יפה בסוככי המרקיזה שמשמים אותנו כאוהל גדול לאירוע שלנו הוא שיש דבר מאוד חגיגי בסוככי המרקיזה. לרוב הצבע שלהם בהיר ואפשר לראות פחות או יותר מה קורה בפנים בעיקר אם יש תאורה מיוחדת. כך כבר מרחוק, האוהל, או סוככי המרקיזה בהם אנו חוגגים את האירוע המיוחד שלנו, כבר מרחוק אפשר להבחין בסוככי המרקיזה הנוגים מעט ומעוררים מאוד את הסקרנות לגבי המסיבה החגיגית הנערכת בתוכם.

 

סוככי המרקיזה מאפשרים לך להתבודד ולבודד את החגיגה שלך ממזג האוויר שמשתולל או לא בחוץ, כמו כן מאפשרים לך לשמור על הסביבה כפי שהיתה טרם התקנת סוככי המרקיזה, כל זאת ועוד הוזלה במחירים ונסיכת חגיגיות על האירוע שלך שאומנם נערך במקום זמני אך בהחלט אורגן כהלכה.

אורח שמגיע לאירוע בתוך סוככי מרקיזה הגונים לעומת אורח שמגיע למסיבה באוהל שנבנה ולא חשוב בכמה מקצועיות נבנה, הם אורחים שחשים בהבדל. התחושה שהאוהל המקצועי  - סוככי המרקיזה נוסכים באורחים היא תחושה של אירגון כהלכה, חגיגיות והשקעה. וכל זאת במחירים זולים של סוככי המרקיזה.

 

וכל ההוזלה בעלויות שאנו מרוויחים באמצעות השימוש בסוככי מרקיזה אינה פוגעת באלגנטיות שלהם או ביופי שלהם.

הפשטות בה סוככי מרקיזה שומרים את האורחים שלך מפגעי חום קור, שמש וגשם, ושמורים אותם תחת קורת גג מכובדת ובטוחה, פשטות זו היא שמקנה לסוככי מרקיזה את הנחיצות שלהם בעולם עוד מאז ימי הקרקסים הניידים .  

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009