מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

בונים בית או משפצים מחדש, לא משנה מה, מה שבטוח הוא שאנחנו צריכים ארכיטקטים. הבית עומד להתמוטט ואנו מחפשים ארכיטקטים. אין לנו שמץ של הבנה בתחום התמקצעותם של ארכיטקטים, כל מה שאנו יודעים הוא שעתה אנו מחשפים ארכיטקטים.

 

ארכיטקטים הם אלו שמתכננים ומעצבים את הבית שלנו או כל מבנה אחר. גדול כפי שיהיה. ישנם גם ארכיטקטים שמתיייחסים אל עבודתם כאל אומנות ובעודם עמלים הארכיטקטים על התכנון הם שוקדים גם על כל הצדדים האסטטים של המבנה בסופו של דבר.

 

כשאני, אדם מן היישוב מחפש ארכיטקט אין לי מושג לאן לפנות. מעולם לא עבדתי עם ארכיטקטים. מה גם שאני יודע שהארכיטקטים הם בעלי מקצוע מאוד נחשבים ויקרים ולי אין שום גישה למתודה שלהם.

הכי טוב לחפש ארכיטקטים לפי עצה והמלצה של בן משפחה. חשוב מאוד להבין שארכיטקטים הם בני אדם עם טעם מאוד מסוים וחשוב לבדוק שהראש שלנו והראש של הארכיטקטים העובדים עבורנו נמצאים על אותו דף כביכול. מעבר לעבודה הכביכול יבשה, עבודת התכנון הסזיפית והמידות והחומרים והמחירים ולוחות הזמנים וכל עינייני האבטחה, שכל אלו הם עניינים חשובים מאוד וקריטיים מאוד בעבודתם של ארכיטקטים מעבר לכל אלו יש את העניין של הטעם האישי של הארכיטקטים איתם אנו עובדים.

 

חשוב להבין, עבודתם של ארכיטקטים מתחלקת לשניים. הצד הביצועי, הצד של המדידות והחומרים והתיכנונים הקרים, שאלו כמובן חשובים ביותר לנו, הן מבחינת תמחור, הן במבחינת איכות עבודה וחומרים וכמובן לוחות הזמנים.

חוץ מאלו, הארכיטקטים גם אחראיים, או מתיימרים להיות אחראיים על ההרגשה של המבקר במביניהם, וכל זאת על פי כישרונם של אותם ארכיטקטים, על כן חשוב לוודא שאנו עובדים עם ארכיטקטים שאת הטעם שלהם אנו מעריכים ויודעים לאהוב אחת נמצא עצמנו מממנים מבנה יקר מאוד אבל שאנו איננו אוהבים להיות בו. אולי הארכיטקטים שלנו כן. אנו לא.

 

אז אחרי שווידאנו שמשרד הארכיטקטים איתו אנו עובדים הוא משרד מהימן מבחינת המקצועיות שלו וכל הצד ה"יבש" של העבודה, חשוב שנוודא כי אנו מעריכים את הטעם והכיוון היצירתי של אותו משרד ארכיטקטים.

 

על כן גם מאוד חשובה התקשורת שלנו עם הארכיטקטים איתם אנו עובדים. חושב שהם ידעו מאילו מבנים אנו מתרשמים יותר, מהו הכיוון העיצובי האומנותי שאנו רוצים למבנה שלנו, מהו אמור לחוש המבקר כשהוא בא בפתח המבנה שלנו.

 

שווה להיכנס לאינטרנט ולבדוק עבודות של ארכיטקטים ומבנים שונים של ארכיטקטים מפורסמים לאורך ההיסטוריה. כל אלו יוכלו א להפוך אותנו לקצת מביני דבר ועניין בנוגע לעבודתם של ארכיטקטים ולא משנה כמה מפורסמים ונחשבים הם, מה גם שלהרחיב אופקינו באופן כללי זה אפ פעם לא מזיק מה גם שההיסטוריה לאורך עבודתם של ארכיטקטים מפורסמים היא היסטוריה מאלפת ואפשר ללמוד הרבה ובעיקר על התפתחות האומנות שמבצעים ארכיטקטים.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009